Oj, du har kjempestor mage!!!

Hu mor

Flørter med forumet
Utsagn fra en kompis av eldste i dag.. Var glad sønnen informerte om at ja, det er fordi hun har baby i magen;-) Huff, ser ut som jeg er ca 6 mnd på vei allerede..:-(

Flere som har fått hørt den..

Fortalte min farmor at hun skal få oldebarn nr 10 (!) snart, og hun svarte med at hun hadde hatt lyst til å stryke meg på magen da vi først møttes, men at hun hadde latt være for å være høflig :-P Ikke like stor nyhet som jeg håpet med andre ord... ;-) Hehe... Magen forteller dette før meg!

Hehe.

Jeg var i et selskap sammen med en del fremmede (farssiden) i går, og at jeg er gravid et jo synlig og ikke hemmelig.

Men det kom opp at vi måtte hjem og pakke, for i dag drar vi på ferie.

"tørr du dra langt med mage, da? " fikk jeg spm om.

Vi skal ikke lenger enn til Toten, så det går bra.

Men jeg hadde lyst å legge til at det er et halvt år til den kommer også da...

(jeg var på Toten på juleferie jula før jeg fikk min datter også jeg. Hun er født to mnd etter jul. Da må jeg da kunne dra på ferie på sommeren nå??)

Hehe.

Jeg var i et selskap sammen med en del fremmede (farssiden) i går, og at jeg er gravid et jo synlig og ikke hemmelig.

Men det kom opp at vi måtte hjem og pakke, for i dag drar vi på ferie.

"tørr du dra langt med mage, da? " fikk jeg spm om.

Vi skal ikke lenger enn til Toten, så det går bra.

Men jeg hadde lyst å legge til at det er et halvt år til den kommer også da...

(jeg var på Toten på juleferie jula før jeg fikk min datter også jeg. Hun er født to mnd etter jul. Da må jeg da kunne dra på ferie på sommeren nå??)
Haha. Herlighet. Null problem med reise nå, ja ;)

Vi er invitert bort i jula (2-3uker før termin) og da er jeg heller litt skeptisk siden det er et stykke til nærmeste sykehus ;)

Jeg drar ikke i jula, termin 7.1 men vi har uansett sluttet å dra på juleferie. Det er ikke avstand til sykehus på destinasjonen som gjør at jeg ikke vil. Det er kortere enn herfra. Det er det at det er 45 mil i bil for å komme dit, og det gjør jeg ikke så tett opp til termin.

Hehe. Min bestemor spurte om ei veninne av meg var gravid igjen på 2 års bursdagen til datteren min. Glad hu ikke sier noe høyt for det er desverre feil. Men glad jeg hadde på meg en kjole som skal være stor fra livet. Hehe.

Jenta mi på 5 år spør innimellom hvorfor magen min er så stor. Hadde håpet å ikke si det til noen før etter oul i uke 18, men hvet ikke om det går. Har vært litt jojoslanking med årene, så mannen min mener at folk tror at nå er kiloene bare på vei opp igjen. Veldig fint komplement...........

Back
Topp