Oj, bare 60 dager igjen!!!

Lillepusen

Forumet er livet
Hjelpes!!! Nå går jammen tida fort! Nesten for fort... [&:] [:D]

Er jo fortsatt SÅ mye igjen som gjenstår... Rommet til Lilleprinsen skal bla males og innredes. Og Mannen har lovt å gjøre det. Men NÅR??? [8D] (blir jo helt skjelven når jeg leser om dere som har alt i orden. Flinke er dere! )

Men ellers så gleder jeg meg så sinnsykt til å få bli Mamma da! Å, og da er det jo helt herlig å tenke på at det bare er 60 dager igjen til det skjer.

Er det flere enn meg som har litt blanda følelser om denne tiden eller?

Om jeg ikke HAR hatt det, så begynner jeg ihvertfall å få det [&:]

Grattis med 60 dager!!!

Takk for det. [:)]

Snakket med Mannen om det nå nettopp, og han stresser IKKE! [8|] Han er nok lei av at jeg "maser" om det rommet, hehe. Heldiggrisen Mannen som ikke stresser, og som BARE gleder seg! (hm, får prøve å lære litt av han. [;)] )

rommet er omtrent ferdig, men stresser ikke med de små detaljene som ikke er ferdige enda:) hun skal sove på vårt rom i noen mnd uansett:)
GRATULERER SÅÅÅ MASSE LILLEVENNEN!![:)][:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

rommet er omtrent ferdig, men stresser ikke med de små detaljene som ikke er ferdige enda:) hun skal sove på vårt rom i noen mnd uansett:)
GRATULERER SÅÅÅ MASSE LILLEVENNEN!![:)][:)]

Tusen takk! [:)] Johooo, tida flyyyr!

Ja, Lilleprinsen skal jo også sove inne hos oss i starten da... tenkte jeg jo ikke på, hehe. Men kan jo ikke drive å male med en liten tass i huset da! Synes jeg da, med all den malingslukten og disse gassene. Men vi har iallefall tid til å fikse og pynte der inne. [:)] Ble litt glad av den tanken. Takk, Lykkeligemeg.

ORIGINAL: el_moniq

Grattis med 60 Lillepusen...[;)]  på lørdag er jeg 40 dager..[:D]

Jeeeezes! [8|] [:D] Helt utrolig! Husker du hvordan vi gledet oss til de 12 ukene var forbi, hehe. 40 dager... er jo ingenting det jo! (men så har jo du tross alt 87 dager igjen da, som vanlig. Hm, har du kontaktet avisene? De kommer jo til å bli veldig interessert i et sånt neverending pregnancy. [8D])

60 dager.... snart 59 faktisk[8D]

jippi.... vi skal bli mødre her sanrt.... viiiilt[:D]
noen er det jo fra før da, men de blir det jo igjen.....[;)]

Back
Topp