Oisann!

Bondefruen

Forelsket i forumet
I natt skulle jeg snu meg fra den ene siden til den andre, da det ble et skikkelig "knivstikk" nederst i magen/oppi høna... Samboeren sto i senga da jeg brølte AAAU i søvne, hahaha! :P
Siden da har jeg gått med konstante murringer (like før mensen starter) smerter i magen..

Jeg skal til sykehuset i morgen på sjekk, men har en bestemt følelse av at det kommer til å skje noe i løpet av helgen! :)
Spør i morgen om de kan strippe meg, håper de gjør det, da jeg har tro på at det er like før nå :)

Noen andre som har hatt sånn ubeskrivelig vondt stikk??

Det var en underlig opplevelse.. Nesten som om en muskel ble strekt nedi der. Vanskelig å forklare :)

Takk! Kryss fingrene for at hun stripper :P

I natt skulle jeg snu meg fra den ene siden til den andre, da det ble et skikkelig "knivstikk" nederst i magen/oppi høna... Samboeren sto i senga da jeg brølte AAAU i søvne, hahaha! :P
Siden da har jeg gått med konstante murringer (like før mensen starter) smerter i magen..

Jeg skal til sykehuset i morgen på sjekk, men har en bestemt følelse av at det kommer til å skje noe i løpet av helgen! :)
Spør i morgen om de kan strippe meg, håper de gjør det, da jeg har tro på at det er like før nå :)

Noen andre som har hatt sånn ubeskrivelig vondt stikk??
Jeg har hatt det sånn noen uker nå... Skal på ul i morgen så håper de sjekker åpning også... Var godt moden da jeg var på sjekk for 2 uker siden...

Venter lillesøster 5.Oktober

Har sånn ofte :S Er kjempevondt.
Men lykke til i morgen :)
Håper hun stripper deg :D

Jeg har hatt det sånn noen uker nå... Skal på ul i morgen så håper de sjekker åpning også... Var godt moden da jeg var på sjekk for 2 uker siden...

Venter lillesøster 5.Oktober
Lykke til!:) Håper det starter for deg snart! Hadde du noen cm åpning da eller sjekket de ikke?

Ser du har termin på bursdagen til sønnen min :P

Ble strippet sist, var moden da. Men det hjalp lite, han holdt seg inne en uke til... Ikke så oppløftende men :p

Akkuratt det samme har skjedd meg et par ganger, men skjer ikke noe mer :/ Har bare tenkt at det er vanlig, som alle disse andre plagene/smertene :/

Min unge er utstyrt med strikkepinner nedi der. Vil tro det er livmorbåndene som styrer på eller at det er livmormunnen som modnes.

Håper du smeller til med en fødsel snart da.

Har hatt noe lignende jeg også.. tror rett å slett det er fordi det er sæ trangt der nede nå når baby presser seg lengre nedover i bekkenet, og nerver og andre ting kommer i klem. Noen kjenner ko på ting bedre enn andre :)

Jeg har hatt slike i alle mine svangerskap. Sist gang jeg var gravid fikk jeg det to ganger når jeg var på jobb og stod i klasserommet og underviste...! Måtte stå helt i ro og krysse beina litt før jeg kunne gå videre og fortsette undervisningen;( Men heldigvis klarte jeg å knipe munnen igjen så jeg tror ingen av elevene merket noe;)

Men han kom før termin eller etter?:) Tar sjangsen å håper på det beste jeg. Får leve i håpet om ikke noe annet :p

Kom akkurat en uke etter termin. Men kommer til å be om å bli strippet denne gangen også når det er modent, sikkert verdt forsøket. Bedre å prøve enn å ikke prøve liksom :p

Jeg får det også hvis jeg glemmer å støtte magen idet jeg snur meg. Vondt!

Back
Topp