Oisann.. Må si det er litt rart...

For en historie! Helt ærlig, så tror jeg at jeg hadde vært redd for å føde igjen. Men så tøff og sterk gutt han er da! Klem

Åsa80 skrev:
For en historie! Helt ærlig, så tror jeg at jeg hadde vært redd for å føde igjen. Men så tøff og sterk gutt han er da! Klem

Jupp! Det er jeg også! Livredd! Men har ingen intensjon om å gjøre det igjen heller!
De sa sist at det selvfølgelig ikke ville bli noe problem å få KS, og at mulig måtte jeg det pga skadene på meg. Så håper de ikke klusser med det!

Utrolig sterk historie!! 
Jeg også har en fødselsopplevelse fra helvete, men det var nok meg det var verst for og nesten gudskjelov for det. 
Kan jeg spørre hvordan det er med han nå? Har han noen senskader bortsett fra armen? 
Og hvordan er underlivet ditt?

Labambie skrev:
Utrolig sterk historie!! 
Jeg også har en fødselsopplevelse fra helvete, men det var nok meg det var verst for og nesten gudskjelov for det. 
Kan jeg spørre hvordan det er med han nå? Har han noen senskader bortsett fra armen? 
Og hvordan er underlivet ditt?

Vel.. Emilian er frisk og fin, og armen er litt skeiv/innoverrotert, men de sier det vil rette seg helt ettersom han vokser, for beina er myke, og muskler og sener vil strekke det på plass. Ellers er han heller før sin tid på det meste, selv om de sa han ville ligge etter. Stor og sterk og frisk aktiv gutt!

Jeg har arr opp på rumpa, siden de måtte klippe en ganske heftig nødutgang, men det er jo bare estetisk og utvendig gjør det ikke vondt lenger. Var operert da han var 6 mndr og de måtte da ta opp igjen arret fra rett utafor og helt opp til livmora, pga det hadde grodd dårlig og det var kommet viltkjøtt. Etter det ble det enda strammere og jeg tåler dårlig å sitte på huk, må være forsiktig med enkelte bevegelser ellers blør det. Har en del smerter sånn på det jevne, men det går greit nok nå, og de får ikke røre igjen, for ser ikke for meg at det kan bli annet enn verre. Sengevals er ikke gøy de første minuttene men så går det greit. Og etterhvert er det ikke så verst faktisk :) Litt mer glede over det nå etterhvert.. :P 

Leste det nettopp, sterkt...
¨Så tøff du er!!!!!!!
Hvor stor var han? og hvor lenge før termin ble han født?

Sterk historie! Lykke til med svangerskapet ;)

Back
Topp