Oioioioioi, bevegelse!

~Blikk~

Elsker forumet
I går kveld/natt lurte jeg veldig på om jeg kjente bevegelse fra rusket. I kveld kjente jeg akkurat det samme, så tror faktisk det begynner å sprelle godt nedi derMå slappe helt av og konsentrere meg om å kjenne det, men da kjenner jeg det skikkelig også. Rart at man kan kjenne det så tidlig... Sist kjente jeg det ikke før uke 16 tror jeg.

Moro

Oisann.. sikker på du ikke er lenger på vei? I uke 9+ kommer jo de aller første bevegelsene og det er jo bare bittesmå reflekser, og babyen veier jo bare 1-2 gram.. skal litt til for å kjenne det.. Men klart, det kan jo være mulig, men jeg ville mistenkt at du var litt lenger kommet jeg.. 

Wow, hvordan føles det da? Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter

Jeg er sikkert slem, men jeg tror ikke det lar seg fysisk gjøre å kjenne babyen enda... Beklager å måtte si det! Men, nei... 

Men om ikke mange uker så vil du kunne kjenne dem :D 

Sylvia80 skrev:
Oisann.. sikker på du ikke er lenger på vei? I uke 9+ kommer jo de aller første bevegelsene og det er jo bare bittesmå reflekser, og babyen veier jo bare 1-2 gram.. skal litt til for å kjenne det.. Men klart, det kan jo være mulig, men jeg ville mistenkt at du var litt lenger kommet jeg.. 

babyen gjør faktisk ganske store bevegelser alt :D Selv om man ikke kan kjenne dem enda... på ul på mandag kunne jeg se at den "spratt" fra den ene siden av livmoren til den andre :D Og det er vel nå de har startet å komme med bevisste bevegelser, trenger opp de bittesmå musklene sine 

Babylykke81 skrev:
Wow, hvordan føles det da? Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter

Er som, tja, hva skal jeg si... små bobler som kiler på en måte. 
Husker følelsen kjempegodt fra sist, så jeg er ganske sikker på at det ikke er innbilning.

Var tidlig ja, men du er snart i uke 10 så det lar seg nok gjøre. Går du på ultralyd nå ser du jo lille i full bevegelse. GReit den er ikke stor, men det kan nok kjennes slik boble aktig ut:)

Sist gang kjente jeg det i uke 11 + og jordmor sa det var fult mulig for flergangsfødene å kjenne det så tidlig:)

Søtnos* skrev:
Moro

Jeg kjente rundt uke 11 små dult og kjenner det innimellom - ikke hver dag tror jeg..
(hender jeg blir usikker på om det er luft eller om det faktisk er babyen :p)

Sist kjente jeg første spark på utsiden i uke 16, blir spennende å se hvordan denne lille oppfører seg framover og når jeg kjenner ting :)

Jeg kjente fra uke 11 med begge min to andre barn, så håper på det samme nå! ;)

Er såå deilig med de første sparkene.. man kjenner tydelig at det blir sterkere og sterkere for hver uke! :D

Gratulerer, eg trur ikkje ein kan kjenne noko som helst foer etter minst veke 10, men eg trur og at dei som har fleire barn, veit kva dei kjenner etter, og kan kjennne der foer.

Jeg har også kjent det en tid nå, er snart 13 uker nå og kjenner mer og mer hver dag.
En utrolig herlig følelseemoticon

Back
Topp