OIOIOIOI=))

Cizza03

Forumet er livet
JEG ER KANSJE GRAVID....hihi[:D][:D][:D]
jeg skulle få mensen i går,men den har enda ikke kommet....så kansje er vår etterlengtete kjærlighetsbaby laget på bursdagen min som var på påskaften i år...hihi

ååååå....jeg er bare såååå spent nå..har ikke test,så det må jeg ut å kjøpe viss mensen ikke kommer[;)] hihi[;)]
vi venter jo på å få hjelp igjen i mai..kansje vi klarte det på egenhånd...hihi[:)][:)][:)]

ååååååååååååååååååå....spennende Cizzyen, sitter her med et stort glis... tenkte tanken med engang jeg så overskriften din[:D] Håper så på at spira sitter, du har bare å løpe å kjøpe en test i morgen.... Å, nå ble jeg så glad og opptimistisk for deres del.Dette må bare være et godt tegn*gliser fra øre til øre*

åååååå[:D] takktakk[:D][:D][:D]
ja jeg oxo håper at den sitter denne gang...det hadde vært superdupert...da får jeg termin ca.15 des...hihi...finere julegave kan man ikke få altså...hihi[:D][:D]
jeg tør ikke helt å glise enda(du får glise for meg)...er redd den bare er forsinket,men uanz så håper jeg på det beste...dumt jeg ikke har test her...kansje vi drar ut ikveld å kjøper?? hmm...får se...ååååååååååååååååååååååååå.....jeg er så spent....[:D][:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå så spennende. Krysser fingre og tær for at dere har klart det på egenhånd.
Blir spennende å høre når du har tatt en test. Må bare kjøpe en imorra du nå vettu.
Som sagt krysser alt jeg har.

TAKK BOBBO[:D][:D]

Ja jeg håper vi har klart det denne gang...det hadde vært knall...har prøvd sååå lenge...
jaaaaah i morgen blir det å kjøpe test...hihi...[:)][:)]
min svigermor sa at når man ikke planlegger og sånn så klarer man det...hihi[:D][:D] tror hun hadde gode ord denne gang[:D]

Så spennande CiZzYeN[:D] Da hadde jo berre vore perfekt då! Lykke til med testings, skal XX fingrer og tær for deg!!![:)][:)]

takktakk miss86[:D][:D]
ja det hadde vært alle tiders[:D][:D]
er sååå spent nå...kjenner jeg har kvalme symptomer oxo..hihi[:D][:D]
så dette lover bra,gleder meg til å fortelle mannen min når han kommer hjem at jeg kansje er gravid[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: hegemw

så spennende da, da håper jeg du får en pos test imorra at tr holder seg langt vekk

[:D][:D][:D]

ja tanta er ikke velkommen her nå azz[;)]

Masse, masse lykke til! Krysser fingrene for uteblivende tantebesøk og positiv test! [:D]

ja håper-håper-håper....hihi[:)][:)][:)]

Slenger meg på lykkeønskningene jeg og, krysser alt jeg har!! [:)]

Oj, da jeg håper virkelig at du er gravid nå på egenhånd, lykke til med testingen - du tester vel i morgen eller på tirsdag eller?

ORIGINAL: Vugge

Lykke til med testingen!! Det hadde vært utrolig moro! *håper håper*
samme her[:D]

Takktakk jenter[:D][:D][:D]

Trenger alle lykkeønskninger jeg kan få[:D][:D]
må kjøpe test imorgen så da kan jeg teste på tirsdag[:D][:D]
viss tr kommer så kommer den sent...hmmm...vil ikke se noe til den nå azz...[;)]

Ååååå.... så spennende!!! Kanskje du havner under "mirakler" kolonnen [:D] 
Er virkelig spent på morgendagen!!! [:D]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Ååååå.... så spennende!!! Kanskje du havner under "mirakler" kolonnen [:D] 
Er virkelig spent på morgendagen!!! [:D]

Det hadde vært gøyt[:)][:)][:)][:)]
tester på tirsdag[:D][:D] hihi...er spent...hadde symptomer på mensen i går,men ingeting i dag..men føler meg ikke gravid helle[:@]
så jeg er spent[;)]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med testingen! Håper du får en kjempeoverraskelse! 

jah,håper så mye nå atte..hihi[:)][:)]
viss jeg er gravid er det kansje gutt i vente i følge "kinesiske kartet" og termin ca.15 des...hehe...er IVRIG her skjønner du[:D][:D][:D][:D]

Nå er jeg spent CiZzYen? 

Så spennande[:)][:)]

Back
Topp