LilleBall Forumet er livet 5 Des 2007 #1 Har vært på kontroll med Maja nå og vet dere hvor stor hun er?! [:D][:D][:D] Hun veier: 9310g og er 76cm lang [:)] Store gooooooode jenta vår
Har vært på kontroll med Maja nå og vet dere hvor stor hun er?! [:D][:D][:D] Hun veier: 9310g og er 76cm lang [:)] Store gooooooode jenta vår
M memories Guest 5 Des 2007 #3 Skal si dere er på kontroll alle sammen...vi skal ikke før i januar 08 vi[:-] Men stoooor og fin jente da[;)]
Skal si dere er på kontroll alle sammen...vi skal ikke før i januar 08 vi[:-] Men stoooor og fin jente da[;)]
Anlise Elsker forumet Septemberlykke 2016 5 Des 2007 #4 Ojoj.....[:D] Men ho så søt da[:)] Gleder meg til vi skal til hs[:)]
LilleBall Forumet er livet 5 Des 2007 #5 Thihi, ja.. I mine øyne er hun verdens nydeligste [:)][:)][:D] Var så kjekt og komme til HS igjen, vi snakket litt om ting som jeg og sambo går igjenom også.. Var kjempekjekt [:)]
Thihi, ja.. I mine øyne er hun verdens nydeligste [:)][:)][:D] Var så kjekt og komme til HS igjen, vi snakket litt om ting som jeg og sambo går igjenom også.. Var kjempekjekt [:)]