Oioioi

Pivi

Elsker forumet
Fredag og helg! Nå fikk jeg plutselig lyst på fest! Hehehe, må nok vente en god stund med det[;)]

Riktig god helg til alle sammen, uansett vær- og føreforhold! 

Kjempe god helg til deg også Pivi!!!![:D][:D]

God helg jenter!

Ønsker dere alle en riktig god påskeuke!!!

signerer
ORIGINAL: tinejento

Kjempe god helg til deg også Pivi!!!![:D][:D]

GOD HELG ALLE JENTER![:D] sER UT SOM AT VÆRET BLIR KNALLBRA I HOVEDSTADEN![;)] SAMBOER REISER TIL GØTEBORG MED EN KOMPIS IMORGEN, SÅ HER BLIR DET HJEMME ALENE HELG[:(]

God helg til dere alle ! Håper at alle får en strålende helg !

Fest ja...Eller ihvertfall et glass vin, enten rød eller ett glass hvitvin i solveggen[:)] Mmmm....det er noe jeg savner akkurat nå, ett glass vin

Jeg har også vanvittig lyst på et glass vin..[8|] MEN til sommeren SKAL jeg ha ei utepils! Om jeg så må pumpe meg i 14 dager på forhånd![:D]

leste nåkke fasinerande her en dag. viss en tar seg et glass vinn eller lignande, så trenge en ikkje pumpe deg etterpå. promille i melka fungerer på samme måte som i blodet. det blir automatisk lavare..[:D] må jo vente litt men.....

ORIGINAL: Mamma27

Jeg har også vanvittig lyst på et glass vin..[8|] MEN til sommeren SKAL jeg ha ei utepils! Om jeg så må pumpe meg i 14 dager på forhånd![:D]

Sånn har jeg tenkt også!  Får litt dårlig samvittighet når jeg tenker sånn jeg, akkurat som at jeg skal gjøre noe på bekostning av gullet lissom...[8|]  Men det er vel sånn å bli mor, generelt og konstant dårlig samvittighet..[&:]
Men når gullet har ammet en stund, så er det sikkert ikke skadelig å få flaske en gang iblant[;)]

Back
Topp