oioioi tiden flyr!!!

beybin88

Glad i forumet
VIP
i dag var første dag i bhg for "lille" tusta mi! så stor ho begynner å bli, å tiden g¨r alt for fort, hva i alle dager skal jeg finne på når ho er i bhg å jeg hjemme??? godt ho bare har 3 dager!!! 

Gikk første dagen bra ?

Var Thea's første dag også, og det gikk over all forventning. Thea skal gå fullt hun da.. Siden jeg begynner på skole i slutten av mnd! emoticon

Så godt at det gikk bra da!!

mi begynner på mandag :)

ho har 100% plass, men eg jobber bare 75% så eg kommer nok til å ha ho heime en del :)

skulle ønske eg kunne ha ho i BHG 2-3 timer bare :)

Bake flere kaker, kanskje? Njaei, fra spøk til alvor, bruk tiden godt og gjør akkurat det du vil hvis du har mulighet til det.

Crazybaby er også blitt barnehagebarn. Han skal heller ikke gå fulltid, selv om vi har det.

Ja, hehe, tiden flyr!! Snart må vi vel planlegge både konfirmasjon og bryllup;)

Jeg må innrømme at jeg elsker tiden alene når minsten er i barnehagen:) Jeg merker at jeg er en bedre mor for han den tiden vi er sammen når jeg får den tiden alene. Da får jeg unnagjort husarbeid, forberedt middag, vasket klær, hvis jeg får tid leser jeg litt (..men det er sjelden..) og så prøver jeg å komme meg ut å være litt sosial (..om noen andre har mulighet til å være sosial på samme tidspunkt..). På denne måten kan jeg med god samvittighet bruke det meste av tiden min på han når han er hjemme:)

Mennehh, nå jobber jo jeg 100% da, så når ferien er slutt vet jeg jo hva jeg må bruke tiden på..

1 dagen gikk ver all forventning, og 2 dagen når ho skulle være alene, bretta hu så vidt på leppa i det jeg sa hade, men så lekte ho videre. ble oppringt halv 12 for da begynnte ho å bli trøtt. 

de skryter veldig av tusta mi i bhg, ho var så snill, rolig, selvstendig og lekte masse. blir helt rørt jeg av al skryten av datteren min, ho enne assistenten sa at ho var så snill at de nesten glemte ho bort, for de andre barna trengte så mye oppmerksomhet. ikke det at de glemmer ho altså. slapp av men var bare for å pointere at jeg hadde en fantastisk snill jente :P 

1 dagen gikk ver all forventning, og 2 dagen når ho skulle være alene, bretta hu så vidt på leppa i det jeg sa hade, men så lekte ho videre. ble oppringt halv 12 for da begynnte ho å bli trøtt. 

de skryter veldig av tusta mi i bhg, ho var så snill, rolig, selvstendig og lekte masse. blir helt rørt jeg av al skryten av datteren min, ho enne assistenten sa at ho var så snill at de nesten glemte ho bort, for de andre barna trengte så mye oppmerksomhet. ikke det at de glemmer ho altså. slapp av men var bare for å pointere at jeg hadde en fantastisk snill jente :P 

Back
Topp