oioi!! Hva skjer i verden???

Enirdna

Glad i forumet
Nå skjønner jeg ikke noen ting... Hehe! Tidligere i dag sa jeg i den avstemningen om fødselsgave at min sambo ikke finnes romantisk på noen som helst måte! Men i dag har han virkelig snudd på flisa!! Jeg er i sjokk!!!!
Først dro han meg med på Lindex, for nå måtte vi kjøpe amme-bh!! Jepp!! HAN dro med meg!! Han fant frem i str og betalte og syntes dette var den mest naturlige ting i verden tydeligvis??? I tillegg skulle vi ha ammeinnlegg sa han! Så da dura han inn på apoteket, og plukka ut av hyllene! Greit når en har vært gjennom slik handling før... På apoteket begynte han å kikke på flasker, og uttalte seg om hvem HAN ville ha... Men jeg fikk han til å vente litt med flasker...:)
Så dro han meg med ut på middag, og avsluttet det hele med å kjøpe en stooor pose smågodt:) Hva skjer liksom???????????? I tillegg flyr han rundt å kysser på meg, noe han ALDRI gjør ellers... Lurer nesten på om han har svin på skogen eller noe?? Hehehe!!

Virker som han gleder seg til babyen kommer

hehe, så kos da!! bare å nyte det så lenge det varer[:D]

Så utrolig kos;) Søt han er..

Jeg tror han har en hemmelig profil han bruker her på bv;) hehe.. han har smuglest:P

hehe:) det var nok et engangstilfelle;) Har skrytt av han masse da!!! Håper det varer, eller kommer tilbake:) :)
Hahahaha!!! Måtte jo le litt av han når han plukket ut lyserosa ammeBH med blonder på så jeg skulle ha noe å pynte meg med:)

ORIGINAL: Turkisdilla

Så utrolig kos;) Søt han er..

Jeg tror han har en hemmelig profil han bruker her på bv;) hehe.. han har smuglest:P

Haha!! Ja, kanskje det!! :) Han som ikke skjønner åssen facebook funker engang?? hm...

Så søt da!! Koselige mannen [:D][:D]

Superkoselig da!

ORIGINAL: Enirdna

Nå skjønner jeg ikke noen ting... Hehe! Tidligere i dag sa jeg i den avstemningen om fødselsgave at min sambo ikke finnes romantisk på noen som helst måte! Men i dag har han virkelig snudd på flisa!! Jeg er i sjokk!!!!
Først dro han meg med på Lindex, for nå måtte vi kjøpe amme-bh!! Jepp!! HAN dro med meg!! Han fant frem i str og betalte og syntes dette var den mest naturlige ting i verden tydeligvis??? I tillegg skulle vi ha ammeinnlegg sa han! Så da dura han inn på apoteket, og plukka ut av hyllene! Greit når en har vært gjennom slik handling før... På apoteket begynte han å kikke på flasker, og uttalte seg om hvem HAN ville ha... Men jeg fikk han til å vente litt med flasker...:)
Så dro han meg med ut på middag, og avsluttet det hele med å kjøpe en stooor pose smågodt:) Hva skjer liksom???????????? I tillegg flyr han rundt å kysser på meg, noe han ALDRI gjør ellers... Lurer nesten på om han har svin på skogen eller noe?? Hehehe!!

du får spør han ut hehe.......koselig at han gjør dette da..sambo min ha ikke planer ennda å være romantisk,men det e han aldri læll,men elskern får det

Så koselig han er [:)] Så heldige vi er som har så snille og gode kjærester [:)]

ORIGINAL: LindaH84

Hvor har du funnet mannen din?
Jeg tror jeg må lete der jeg også, hehehe

Jeg fant ham ved en ren tilfeldighet egentlig :)
De dukker visst opp når man minst forventer det (eller ønsker for den saks skyld)...

Back
Topp