Oij

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Så spennende! Nå måtte jeg rett å slett laste ned rietelleren.. Fikk 5-6 rier jeg nå, men har stoppet, og er nok ingenting på gang enda.. Men kjente det ilte godt i kroppen av spenning og forventning! ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

:o Så spennende! Har selv lastet ned rieteller i dag, begynner å kjenne alvoret nå gitt :) Hvor langt på vei er du?

Jeg er 34 uker på mandag, så er enda litt tidlig egentlig. Vil han skal vente et par/tre uker til i all fall. :-)

Spennende tider i møte, uten tvil :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å så spennende:) Masse lykke til om det skulle være begynnelsen på noe:)

...går selv rundt og føler på meg att det er noe småtteri her, men det dabber av alltid etter noen timer..Har holdt på sånn her siden natt til 17 mars jeg:( D.... lei:(
Men de 2 siste nettene har vært temmelig heftige,men vet ikke om det bare er lureri eller om det er starten på noe?
Spennende og se om det blir påskebarn på noen av oss:)
Jeg er uke 36+3

Spennende! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennene!
Jeg har også lastet ned rie-teller-app, testet den på kynner på mandag og tirsdag :P mandag hadde jeg hver halvtime på dagen og tirsdag hvert kvarter på dagen, ganske slitsomt :P
Har våknet to netter denne uken med falske rier, men de har ikke vært flere en tre på rad da. Så venter og ser ;)

Back
Topp