Oiii :) Snart kommer det til å skje :D

Mountaingirl

Blir kjent med forumet
Endelig begynner meldingen å tikke inn på sia her om at oktober mammaene har begynt å føde :)
Og i tillegg er jeg 40 uker på vei idag, noe som gjør at jeg må vell bare innse at snart kommer lille baby til å ønske å se dagens lys, selv om det virker til at hun har bosatt seg for godt inne i magen :) termin er 7.oktober, 2 dager igjen :)
Er førstegangsfødene og har ingen aning om hva jeg går til, så nå gruvgleder jeg meg. Litt merkelig denne følelsen, hvor man hver dag går å venter på at smerten skal innta kroppen :) Hehe..men etter smerten følger forhåpentligvis en STOOOOR glede :)
Lykke til alle sammen :) Dette er spennende :)

Masse lykke til :)
Det er rart første gang, for da vet man ingenting om hva man går til.
Men,det er jo helt greit...:)

Det kommer sikkert til å gå kjempefint, og nå kan det skje når som helst..
Snart holder du lille babyen din.. :D
Vondt er det, men helt verdt det hehe!

Er herlig at det endelig er oktober! Har termin samme dag som deg, Mountaingirl :) Blir spennende å se hvem som blir først ferdig (utålmodig i dag...). 

Ringte på fødestua tidligere i dag pga lite liv, ble bedt om å komme inn for CTG-registrering og ultralyd. Alt var OK, men pulsen til knøttet var stabilt nede i 110, og ho er fortsatt mye roligere enn tidligere (både tidligere denne uka, og definitivt tidligere i svangerskapet). Og som jordmor så fint formulerte det: "det er ofte vi ser at babyen blir veldig rolig rett før fødselen setter i gang. De må på en måte lade opp, fødselen er jo en kraftanstrengelse for de også.". Jeg vet det ikke betyr at noe MÅ skje i helga - men oh, blir ikke mindre utålmodig av et sånt svar!

Hehe..har ingen følelse på at noe er på gang her i gården, så har en misstanke om at du føder før meg LilleMy123 :) 
Men jeg er SÅ klar for å få se prinsessa vår :) Gleder meg veldig, men gruver noe voldsomt til fødselen da :)

LilleMy123 skrev:
Er herlig at det endelig er oktober! Har termin samme dag som deg, Mountaingirl :) Blir spennende å se hvem som blir først ferdig (utålmodig i dag...). 

Ringte på fødestua tidligere i dag pga lite liv, ble bedt om å komme inn for CTG-registrering og ultralyd. Alt var OK, men pulsen til knøttet var stabilt nede i 110, og ho er fortsatt mye roligere enn tidligere (både tidligere denne uka, og definitivt tidligere i svangerskapet). Og som jordmor så fint formulerte det: "det er ofte vi ser at babyen blir veldig rolig rett før fødselen setter i gang. De må på en måte lade opp, fødselen er jo en kraftanstrengelse for de også.". Jeg vet det ikke betyr at noe MÅ skje i helga - men oh, blir ikke mindre utålmodig av et sånt svar!

haha - da er det lenge til det skjer noe her.. Mageboeren er i full aktivitet her. Men enda 20 dager til termin.

Neh - kjenner ingen tegn på at det skal skje noe.. Ingen kynnere, ingen menssmerter, alt er bare stille. Så jeg føler meg ikke overbevist om at det blir noe action i helga. Men det hadde vært veldig stas om noe skulle skje! :)

jeg må bare få sakt at jeg misunner alle førstegangsfødende som ikke vet helt hva de går til. skulle virkelig ønske det var meg. på første min spurte alle om jeg hadde forberedt meg til fødsel og slikt. jeg visste at det kom til å gjøre vondt, men bestemte meg for at jeg ikke ville vite HVOR vondt før jeg satt midt i det. skulle ønske jeg kunne ha det slik denne gangen også. skriver ikke dette for å skremme noen og må vel legge til at jeg er en slik person som takler smerte veldig dårlig:P

Kan ikke si jeg gleder meg til smertene denne gangen heller, men det er jo så verdt det ! Og alle opplever og takler smertene forskjellig, så man må ta det litt som det kommer..

Back
Topp