Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ser man dette?
Gratulerer! hvor mye må man skravle for å komme på topplista?
virker tidkrevende
Ja se der jaaaHar ikke vært å sjekka enda jeg.
du har gått opp til 18![]()
JESS. Va 20 i gårPuhh.. Knappe marginer det står om her da så bare å skravle i vei i dag! Regner med ALLE tenker det samme :-O
Ja det tror jegblir vanskelig for meg å holde plassen!
Neida! Du er flink![]()
hehe har jo tenkt meg ut i kveld så prøver å få skravlet fra meg nå mens jeg kan.
Er jo 1. mai i morgen og det er fridag så flere er vel inne i dag for å skravle.
Æsj ja.. typisk at sambo må bruke halve fridagen på å komme seg hjem fra Oslo.. Blæh.
Nei så kjedelig! Er det noen som går i tog 1.mai. hva er det egentlig som skjer på den dagen? Jeg tenker det er en typisk stelle ute i hagen dag![]()
Det er faktisk det de fleste bruker 1.mai på, men med det været som var gikk plantasjen på en smell ;PNei så kjedelig! Er det noen som går i tog 1.mai. hva er det egentlig som skjer på den dagen? Jeg tenker det er en typisk stelle ute i hagen dag![]()
hehe har jo tenkt meg ut i kveld så prøver å få skravlet fra meg nå mens jeg kan.
Er jo 1. mai i morgen og det er fridag så flere er vel inne i dag for å skravle.
Hvordan ligger du Ann nå?
WOOOOOHOOO!
Hvor finner man disse listene om man er på mobilen, appen liksom?![]()