Oi...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Hvisker så forsiktig jeg kan, så ikke mini hører det..
Vet dere hva, eller?
Var på babyshop tidligere i dag, og kjøpte da med to nye typer smokker. (nei, vi har ikke gitt opp.:p)
Og den ene.. han tok den! Og.. han sovna av seg selv med den! Det har vel omtrent aldri skjedd før..
Bank i bordet!

Hipp, Hipp HURRA!!!!!!!

Jubler ikke før det har skjedd flere ganger, altså.. han har lurt meg før.. men da sovna han ikke med den.:)

Så supert hvis han tar den da!!!! Hvilken type?

Nomnomnom.. Hihi..

Det står "suavinex" på den, cc.

Vedlegg

• 1365697972802.jpg
    1365697972802.jpg
    61,2 KB · Visninger: 30
Er litt uvant, dette her.:p for å få ham til å sovne uten å kjøre bil/trille tur har jeg jo alltid måtte amme ham i søvn og så legge ham forsiiiiiktig fra meg.. og gjerne opptil 10 ganger før han endelig sovner.

Er litt uvant, dette her.:p for å få ham til å sovne uten å kjøre bil/trille tur har jeg jo alltid måtte amme ham i søvn og så legge ham forsiiiiiktig fra meg.. og gjerne opptil 10 ganger før han endelig sovner.
Så slitsomt!!!! Ho her har nettopp lært seg å sovne selv også.. Men ho har roet seg ved byssing, så det har egentlig vært greit.. Bare på natta at det har vært et slit å måtte stå opp for å bysse.. Satser på han fortsetter i samme leia da:-) Krysser fingrene for dere:-)

Dette går over all forventning!
Han sover nå sin tredje lange lur i dag. En av gangene sovna han "i matfatet", men de andre to ble han lagt våken og med smokk. Han maser faktisk om den selv når han er trøtt!
Dette er helt surrealistisk.

Han sover nå sin tredje lange lur i dag. En av gangene sovna han "i matfatet", men de andre to ble han lagt våken og med smokk. Han maser faktisk om den selv når han er trøtt!
Så bra:-):-):-)

Liker :)

Back
Topp