Oi.....

Oj så skummelt egentlig

Jeg skal føde for første gang og har skrevet i papirene at alt skal merkes før ungen evt forlater rommet. Men ungen her var jo merket, men det er vel sjeldent det her skjer da :) Men tragisk situasjon!

Jeg skal føde for første gang og har skrevet i papirene at alt skal merkes før ungen evt forlater rommet. Men ungen her var jo merket, men det er vel sjeldent det her skjer da :) Men tragisk situasjon!
Nå har jo jeg bare hatt normale fødsler uten komplikasjoner da, men ingen av mine har blitt tatt fra meg for annet enn veiing og måling, noe som alle gangene har skjedd på føderommet. Tror det skal ganske spesielle forhold til for at noe slikt skal skje i Norge.

Er det fremdeles slik i Norge at det er babyrom? Altså slikt rom babyene er på så mammaen kan hvile???

Huff, husker det var min store skrekk sist, men når hun kom ut så var det jo ingen av de andre babyene som lignet på min så jeg kunne i fatte å begripe at jeg noen gang skulle klare å ta med meg feil baby hjem. Men likte ikke når de tok henne fra meg for å ta den hæltesten..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sist så sto det faktisk i papirene til Mina at hun var en gutt ;) Vi protesterte selvsagt, og måtte faktisk få inn en lege som skulle bekrefte at hun var jente:p

Men synes jo at det er litt merkelig at mammaen ikke protesterte mer, selv etter liten tid, så kjenner man barnet sitt..

Back
Topp