oi...

chrichri

Forumet er livet
gjett hva jeg MÅ nå, på dooooo...hehe... men vi har ikke do, ikke før 20 i kveld[:-] nå kom jeg på hvorfor jeg ikke burde være hjemme[&o] hehe...

æsj, nå er jeg lei av å ikke ha vann og do før 20 på kvelden (til 8 på mårran)... ikke har vi hatt dusj på en uke heller[&o]

altså siden 18 oktober har de holdt på renovere rørene i blokka vi bor i... de skulle være ferdig 8 november, men det ble problemer for de... de måtte ta hull i dusjen vår for å komme til røret osv...

så alle hverdager mellom 8 og 20 har ikke vi vann,do og generelt avløp[&o] derfor er det best å ikke være hjemme på dagen, da ytterdøra står åpen og mennene går inn og ut...hehe... så koselig å være hjemme, har lagt meg på soverommet nå da... for å skrive oppg, å ha d godt og varmt!

ORIGINAL: chrichri

altså siden 18 oktober har de holdt på renovere rørene i blokka vi bor i... de skulle være ferdig 8 november, men det ble problemer for de... de måtte ta hull i dusjen vår for å komme til røret osv...

så alle hverdager mellom 8 og 20 har ikke vi vann,do og generelt avløp[&o] derfor er det best å ikke være hjemme på dagen, da ytterdøra står åpen og mennene går inn og ut...hehe... så koselig å være hjemme, har lagt meg på soverommet nå da... for å skrive oppg, å ha d godt og varmt!

[&:][&:][&:][&:][&:][&:]
oi jeg må si du tar ting med ro[8D] ikke at det å hisse seg opp ville hjulpet noe... men jeg hadde ok vært hissig fordiom[:@][8D] nå må de bli ferdig snart altså![>:]

Hehe.. Om å gjøre å ikke drikke for mye da...[8D][8D]

Håper de blir ferdige snart da...

de har beklaget seg, og det er ikke så mye å gjøre med det. Rammer jo hele borteslaget, så ikke bare meg det går utover!

nå har jeg løst problemet med å dra på sentret for å gå på do[:-]

Snakk om tålmodighet... sånt noe hadde gått meg på nervene, i alle fall når det har pågått så lenge [&:]
Imponert over hvordan du tar det, altså!!! [:)]

Back
Topp