Oi... (Sorry... Lang...)

babis

Elsker forumet
Har hatt en syk datter hjemme i 4 dager denne uka med feber og etter 3 dager kom det et utslett!
Greit, tenkte jeg dette er en barnesykdom. Leste meg frem til at det måtte være 5.barnesykdommen.
Ved en tilfeldighet ringte samboer meg i går kveld og spurte om jeg kunne sjekke hva symtomene var hos voksene, når de fikk den.
Leste og leste, plutselig står det: FARLIG FOR GRAVIDE, KAN FØRE TIL FOSTER DØD! :( xsmile11 :(
Ringte legevakten for å høre, der sa de at jeg måtte holde meg unna datteren min til jeg hadde kontaktet fastlege! :(
Fastlegen sier at jeg kan ikke være i kontakt med henne før symtomene er borte! :( :( :(
Så da får jeg bare håpe at prøvene jeg tok i dag viser at jeg er imun for det viruset og frøken snart er symtom fri!!!!

Så i kveld har jeg måtte sagt nei til kos og i morgen sender vi henne bort til bestemor for helgen! :( :(

Stakkar tuppa, i tillegg til dette har jeg vært skikkelig dårlig og energi løs siden uke 6...
Så nå håper jeg frøken snart får tilbake mammaen sin...

Oi, så ekkelt! Håper du er imun og at jente di snart er frisk :)

Takk takk!
Håper det jeg og! :)

oida! har ikke vi alle hadde den 5 barnesykdommen og produsert antistoffer mot den?
Håper alt går bra og at dere snart kan kose masse igjen:)

Gikk ikke i barnehage, så har ikke hatt så mange av de barnesykdommene og i tillegg trenger man ikke være immun mot det! xsmile17
Tok blodrøver i går og håper jeg har antistoffet! :)

Rart at man ikke får mer info om sånt. Har ikke visst at annet enn røde hunder er farlig jeg.. Og jeg er gravid med nummer 3..

Håper du snart kan kose deg med datteren din igjen :)

Det var det eneste jeg hadde hørt om også, så stoppa nesten og puste da jeg så det... xsmile11
Skulle fått mer info ja... :(

Har legen konstantert at det er 5 barnesykdom? 3 dager høy feber og deretter utslett høres for meg mer ut som 3 el 4 barnesykdom..... Det er den samme - kjært barn har mange navn....

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

uffda. Håper det går bra med dere alle sammn. *klem*

Har legen konstantert at det er 5 barnesykdom? 3 dager høy feber og deretter utslett høres for meg mer ut som 3 el 4 barnesykdom..... Det er den samme - kjært barn har mange navn....

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

De har ikke konstantert det, men i tillegg til dette hadde hun sår hals og vansker for og svelge.
Og det aller viktigste er at det er et annet barn i barnehagen som hun leker mye med som akkurat har hatt det!

Høres fryktelig kjedelig ut, håper hun får mamman sin tilbake snart ja <3

Ser ut som hun kan komme hjem i morgen! :) :) :)
Da får hun også en adventspakke med en kjole som det står: '' STORESØSTER''
Gleder meg! :) :) :)

Back
Topp