oi snakker vi flaks

2x 24November

Forumet er livet
VIP
http://www.sol.no/bil/snakkomflaks_32618573.html

gjett at denne dama hadde en skytsengel med seg denne dagen[X(][:D]

Fyyy f**n!!! Han mannen i det nederste klippet hadde FLAX, bussen sneia jo han nesten[:-] Hu dama hadde også flax, herregud, folk er farlige i trafikken ja[:-]

HJELPES!! men jeg stusset litt på hvor "travelt" hun hadde det med å komme seg videre også[&:][:o] tror jeg hadde blitt stående en good stund etter noe sånt

Fikk ikke til å se alt som skjedde, men skjønnte litt. utrolig flaks ja!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Pontus

HJELPES!! men jeg stusset litt på hvor "travelt" hun hadde det med å komme seg videre også[&:][:o] tror jeg hadde blitt stående en good stund etter noe sånt

DET reagerte jeg også på... Ja, flaks, men en blir da i alle fall for å se om det går bra og for å avgi forklaring![>:]

Da jeg var på et ulykkessted så gikk jeg ikke før ambulansen kom og jeg visste det gikk bra med alle inoverte.

Nettopp! og her var det i tillegg 2 bilder involvert...er vel normalt å sjekke at alt er bra med de? skjønner det var et sjokk..og kanskje var det hennes måte å reagere på...men rart likevel...jeg tror ikke jeg hadde klart å flytte en finger...

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Fyyy f**n!!! Han mannen i det nederste klippet hadde FLAX, bussen sneia jo han nesten[:-] Hu dama hadde også flax, herregud, folk er farlige i trafikken ja[:-]

Fy fasan.. Han fikk bra fart på seg ja!!

Back
Topp