oi shit!

Snart2barnsmor?

Betatt av forumet
Gikk tilfeldigvis på vekta i stad. Er åtte uker på vei og har gått opp 4 kg!!! Djises! At det går an. Fikk helt sjokk. Sist svangerskap gikk jeg opp 25 kg, hadde håpet å slippe det denne gangen.
Hvordan går det med dere da jenter. Flere som begynner å merke graviditeten på kroppen ?

vekta mi er ødelagt. så har mistet kontrollen. men må få fikset den så jeg følger med igjen. Gikk opp 14 kg sist, og har planer om å gå opp mindre enn det denne gangen.

jeg blei ikke veid når jeg var hos legen forrige gang, og har ikke vekt hjemme. Skulle visst veies neste gang jeg skulle til legen, og da kan det jo hende at jeg har gått opp flere kilo i mellomtida. Har det litt for lett med å legge på meg!! Men men!

ORIGINAL: maltesers

jeg blei ikke veid når jeg var hos legen forrige gang, og har ikke vekt hjemme. Skulle visst veies neste gang jeg skulle til legen, og da kan det jo hende at jeg har gått opp flere kilo i mellomtida. Har det litt for lett med å legge på meg!! Men men!

He he, ja det har jo egentlig ikke så mye å si. Kommer nok til å legge på meg masse uansett. Pytt pytt. Det forsvinner igjen etter fødselen.

her gikk jeg opp 30 kilo forrige svangerskapet, men til nå har jeg ikke gått opp noe (men har ikke fått i meg mat så det er vel ikke så rart[:'(])

Gått ned ca 7 kilo foreløpig,men nå er det bare 4 mnd siden sist jeg fødte ,så har litt å bli kvitt fra det enda . Gikk opp 22 kilo med første,og ned 24 igjen. Med nr vet jeg ikke , veide meg ikke, men gikk opp ca 30 kilo tror jeg. Har ca 10 igjen nå . Så håper ikke jeg går opp mnd særlig denne gangen . Ser lovende ut hittil

skyr vekta som ilden jeg [:'(] så får se når jeg skal til jordmor om jeg MÅ veie meg da [>:] Tydet på 1 kg opp når jeg var hos legen sist

Har gått ned 4 kg til nå.. Sist gikk jeg opp 11 kg i løpet av svangerskapet, satser på ca det samme denne gangen [:)]

Jeg går litt opp og ned egentlig. Plutselig ligger jeg på 62, og plutselig ligger jeg på 64. hehe. Veier meg samme tid hver gang^^. Menmen, kroppen er merkelig=P

Jepp... opp 4,5 kg her og magen er kjempehard, stor og rund [:o][:o][:o]

Jeg har gått ned noen kilo foreløpig, men det er bare fordi jeg ikke har klart å holde på så mye mat de første ukene. Så det snur nok plutselig.

jeg har ikke turd å gå opp på vekten før jeg var hos legen på tirsdag, og da hadde ikke gått opp noe i det hele tatt... ble veldig overrasket...![:)]
Sist gikk jeg opp 10 kg og ned 18 kg etterpå, håper på noe lunde det samme nå[:D]

Har ikke gått opp noe, men nå veier jo ikke babyen eller det andre så mye enda. Så sist gang kom ikke kg før i uke 20.

Håper på å gå lite opp denne gangen.

Jeg har ikke vekt og det er like greit[:)] Planen min er å begynne og trene igjen når den verste kvalmen har gitt seg[:)] Sist la jeg på meg over 20 kg og det var fryktelig tungt så har ikke så veldig lyst til å bli så stor denne gangen[8D]

Gått opp 2-3 kg jeg og.. men ikke så rart med den matlysta jeg har for tiden[&:][8D]

Ei venninne av meg gikk også mye opp i begynnelsen, men det jevna seg ut etterhvert. Noen legger på seg mye i begynnelsen og mindre på slutten og omvendt[:D] 
Hvertfall det jeg trøster meg med[;)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gått opp 2-3 kg jeg og.. men ikke så rart med den matlysta jeg har for tiden[&:][8D]

Ei venninne av meg gikk også mye opp i begynnelsen, men det jevna seg ut etterhvert. Noen legger på seg mye i begynnelsen og mindre på slutten og omvendt[:D] 
Hvertfall det jeg trøster meg med[;)]

hi hi. ja da satser jeg på det.

her har jeg gått opp 3,5 kg:S uff... men mamma gikk opp 10 kg de 3 første mnd, og la på seg kun 5 kg resten av svangerskapet hehe...

samma med mormor...

Så håper på det samme her hehe... Selv om jeg og jm har snakka mye om vekta mi... siden jeg nekter å gå over 100kg... og da har jeg rundt 8 kg til å gå opp hehe... gikk ned 5 kg føre uke 6... men de siste to ukene har jeg ikke vørt så mye kvalm... så da har jeg dytta i meg mye godt og sunn mat hehe...

så var ikke glad når jeg gikk på vekta i dag...

Kanskje du venter en jente da,
går visst fortere opp hvia man venter jente har jeg hørt :)
Jeg er i uke 8 og har gått opp 1 kilo sålangt,
har spist baaare dritt :(

ORIGINAL: vilbli3

Kanskje du venter en jente da,
går visst fortere opp hvia man venter jente har jeg hørt :)
Jeg er i uke 8 og har gått opp 1 kilo sålangt,
har spist baaare dritt :(

sniker litt...jeg fikk en gutt sist...og la på meg 25 kg... 10 første kgene kom de 4 første mnd...[:'(] så her betydde det ikke jente...selv om alle trodde det skulle bli jente da.... sikkert for jeg var så feit... hihi...[:)]

Back
Topp