Oi, plutselig 9 uker :D

MA.CN

Forelsket i forumet
Etter mye fram og tilbake så ligger jeg på sykehuset og får intravenøs væskebehandling. Håper dette gir meg en puff i riktig retning slik at det blir ferietur og kaptein sabeltann på sønnen min :)
Ny runde med væske igjen på mandag slik at vi skulle slippe innleggelse.
Og beskjed om at det var fullt mulig å ta kontakt med sykehuset i Kristiansand om formen skulle bli skikkelig ille.

Og som en bonus så fikk jeg se bittelille :D
Og målingene viste at jeg er 9+0 i dag og enda nærmere 12 uker enn jeg trodde :D
Håper bare kvalmen gir seg snart også for familien begynner å lure :p

Termin 20 februar

Så bra, og koselig at du fikk se den lille! Håper formen blir bedre fremover :)

Så bra :D
Heldig som har fått tyvtittet på den lille.
Kos deg masse i kristiansand, håper formen ikke blir altfor ille ;)

Så herlig!!:) godt du får god hjelp! Masse god bedring:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Så bra du endelig fikk litt hjelp :) ønsker deg masse god bedring! Ekstra viktig for deg som trenger næring! Du fikk ikke næring intravenøst også da? Har selv sett middagen i retur i dag (dvs de tre små bitene jeg spiste). Håper virkelig det går over snart. Jeg har absolutt ikke hatt sjans til å skjule det for familien.

Åhhh håper du kvikner til fort nå! Goood bedring!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Uff, god bedring, håper du blir bedre og får kose deg på ferie:)

Så bra du endelig fikk litt hjelp :) ønsker deg masse god bedring! Ekstra viktig for deg som trenger næring! Du fikk ikke næring intravenøst også da? Har selv sett middagen i retur i dag (dvs de tre små bitene jeg spiste). Håper virkelig det går over snart. Jeg har absolutt ikke hatt sjans til å skjule det for familien.

Nei de så ikke behov for det ennå, men har fått kvalmestillende tabletter som jeg skal ta til mandag når jeg skal inn for mer væske for å se om det fungerer og så skal de vurdere om jeg trenger næring via sonde.

Merker at formen allerede er litt bedre og jeg har fått i meg en ostebolle med ost og skinke etter at jeg fikk væske.
Får ikke i meg så mye drikke på egenhånd, kun noen slurker i gangen.

Har jeg ikke hatt slankeoperasjonen å skylde på og at jeg har hatt ernæringsproblemer helt siden påske så hadde de nok tatt det med en gang.
Måtte fortelle mamma det i går før jeg dro og hun hadde det på følelsen ^^

Gruver meg bare til å faktisk fortelle familien at jeg har løyet/skjult dette for de. Men forhåpentligvis så glemmer de det når de får nyheten :)

Deilig å se knøttet igjen og at de smertene jeg har hatt i livmorområdet de siste dagene mest sannsynelig kommer av at livmoren vokser :)
Lettelse :D

Er veldig glad for at jeg ikke kaster opp, for det er noe jeg hater :p
Jeg har bare brekninger :)

God bedring til deg også Mrs Lutz :)

Termin 20 februar

Back
Topp