oi oi

edurt

Betatt av forumet
oi oi jeg har enda ikke fått mensen men tør ikke teste..... litt redd for at jeg skal bli skuffet. men jeg har sinnsykt vondt i brystene mine, kjennes ut som jeg har betennelse. skal vente til helgen tror jeg før jeg tester.

Spennende..
Må fortelle oss resultatet da[;)]

LYKKE TIL [:D]

gjett om jeg skal. har prøvd i ett år nå begynner å bli utålmodig[:D]

lykke til!! krysser fingrene for deg!![:)]

takk for den. i hope i hope.....[:D][:D][:D]

Å så spennende! Riktig lykke til da, håper virkelig den er positiv![:D]

sender noen positivtest-viber til deg, håper du får samme lykkelige svar som meg???

og hvordan klarer du å vente så lenge??
testet på ikm, jeg... så bare en svak skygge, men klarte bare vente til dagen etter før jeg tok en ny!!

Å så spennende!!
Hadde også så vondt i brystene...
kjentes ut som om de skulle falle av når jeg tok av meg bhen...
du må si ifra hva utfallet blir[:)]

Lykke til med testingen.
Synes forresten du er kjempe flink som ikke har testet ennå[;)]
Skal X fingrene for at du er gravid jeg.

KlemKlem

lykke til med testinga, håper det er en spire hos deg[;)]

Så flink du er som ikke har testet!! Det er jo det vi alle sier til oss selv at vi skal gjøre....vente altså. men nesten alle her inne tester alt for tidlig fordi vi DØØØØØR av spenning! Og da blir vi veldig ofte skuffet!!

Ønsker deg veldig lykke til altså!

M

har ikke hatt regelmessig mens alltid men jeg har hatt mensen på dagen siden desember i fjor så da syns jeg det var litt rart at jeg gikk over. jeg var såååå langt fra og kjøpe en test idag men klarte og la vær, men har jeg ikke fått den til fredag skal jeg teste skal.det har kjentes ut som om brystene skulle falle av hos meg og, akkurat som betennesle spør du meg.. men idag er det ikke så ille som de tre andre dagene. kan ikke huske at jeg har hatt så vondt i puppene rett før mens før... men tro meg jeg er utålmodig med og teste vanligvis men nå tenke jeg at jeg skulle vente, man har lest litt her inne og man blir påvirket av dere alle til og teste på dagen ikm[:D] så da tenke jeg at derfor skal jeg vente[:)] stolt over meg selv jeg[:D]

gjett om. kiler i magen bare jeg tenker på det. åhhh så spennede og vente. håååååååper jeg er gravid[:D][:D]

En ting som er fint med å vente, er også at håpet er der lenger.

jeg mener ikke at du ikke er gravid, men at det kan hjelpe på tålmodigheten. JEG har i allefall tenkt sånn nå i det siste, at hvis jeg venter ekstra med å teste så er det større mulighet for at hCG-nivået er høyere OG mens jeg venter finnes jo fortsatt håpet om å være gravid. Svaret er liskom så endelig hvis man ser et negativt resultat.

Skjønte dere hva jeg mente her? Mente egentlig bare å oppmuntr folk til å vente littebitt ekstra.

Lykke til Trude!

Takk for den[:D] man kan vente lenge når man venter på noe godt[;)]

Ønsker masse lykke til jeg og. Håper for deg! [:)] Men må si at det høres sånn ut. Klemmer [:D]

Fy flate, jeg er imponert! Jeg sleit med å la vær å kjøpe test i dag, og jeg har ikkje IKM før på mandag!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Krysser fingrene og ønsker deg masse lykke til!!!

Back
Topp