Oi,oi :-)

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
11 stk som har født på januar allerede :-)
Kjenner jeg er veeeeldig misunnelig, i dag har vært en tung gravid dag. Når jeg spiser litt,så føler jeg meg så full. Nesten så jeg har lyst til å kaste opp for å få puste. 34 uker i morgen...enda noen uker igjen :-p

Har sett det der, men for lille sin del tenker jeg at å bikke 2017 i all fall er best :)

Ja :) født mange på januar allerede.

Jeg gruer meg til fødselen, men gleder meg til å endelig få møte den lille i magen :)

Gruer meg jeg også. Er så spent på om jeg får til en vanlig fødsel denne gangen.
Ble det keisersnitt sist gang?
Jeg fødte vaginalt, men han var stjernekikker og kom ikke ut før etter fire drag med sugekopp (som gav ham fødselssvulst og et stort kjøttsår) og to drag med tang (som knakk hodeskallen hans), så er redd det samme skal skje igjen. :(

Ble det keisersnitt sist gang?
Jeg fødte vaginalt, men han var stjernekikker og kom ikke ut før etter fire drag med sugekopp (som gav ham fødselssvulst og et stort kjøttsår) og to drag med tang (som knakk hodeskallen hans), så er redd det samme skal skje igjen. :(

Oi da,det var dramatisk. Sjekker dem hvordan baby ligger denne gangen?
Hos meg ble det hastesnitt. Etter å ha blitt igangsatt 11 dgr på overtid,tomt for fostervann og hjertelyd på 0-200 så var det ikke noe valg. Skjedde ikke noe med åpning etter 11 timer. Skal på kontroll nå på mandag,for å sjekke mengde fostervann og str. Også ha en samtale om fødselsplan.

Synes de er heldig som er ferdig for eg savner å kunne spise meg mett og ikkje bare kvalm.... Har flere ganger siste to tre mnd spist meg mett og spist så mye at eneste måten å få bukt med smerter på har vært å spy.... Heldigvis unnsluppet det i julen...

Er ikkje glad i å gå gravid og ser frem til svangerskap, fødsel og de første 2-3 ukene er ferdig...

Oi da,det var dramatisk. Sjekker dem hvordan baby ligger denne gangen?
Hos meg ble det hastesnitt. Etter å ha blitt igangsatt 11 dgr på overtid,tomt for fostervann og hjertelyd på 0-200 så var det ikke noe valg. Skjedde ikke noe med åpning etter 11 timer. Skal på kontroll nå på mandag,for å sjekke mengde fostervann og str. Også ha en samtale om fødselsplan.

Huff, det hørtes ikke bra ut. Godt du får oppfølging nå og forhåpentligvis får en normal fødsel denne gangen. Det er jammen ikke barebare å skulle gå inn i fødsel igjen etter å ha hatt en negativ opplevelse. :confused:

Har ikke hørt noe om det i hvert fall, men kanskje jeg spør når jeg blir innlagt på føden. Har forstått det slik at babyen kan ligge fint når fødselen begynner, men likevel ende opp som stjernekikker fordi den roterer feil/ufullstendig i bekkenet. Håper derfor å slippe epidural og drypp denne gangen, og satser på at jeg klarer å variere stilling underveis. Man må jo bare prøve det man kan :)

Huff, det hørtes ikke bra ut. Godt du får oppfølging nå og forhåpentligvis får en normal fødsel denne gangen. Det er jammen ikke barebare å skulle gå inn i fødsel igjen etter å ha hatt en negativ opplevelse. :confused:

Har ikke hørt noe om det i hvert fall, men kanskje jeg spør når jeg blir innlagt på føden. Har forstått det slik at babyen kan ligge fint når fødselen begynner, men likevel ende opp som stjernekikker fordi den roterer feil/ufullstendig i bekkenet. Håper derfor å slippe epidural og drypp denne gangen, og satser på at jeg klarer å variere stilling underveis. Man må jo bare prøve det man kan :)

Nei,jeg har mått jobbe mye med meg selv. Bare det å ønske å bli gravid igjen var tøfft. Blir akkurat ti år siden :-)
Jeg ønsker heller ikke epidural igjen. Håper på akupunktur denne gangen.
Vi får satse på at dem kommer ut på riktig måte :-)

Back
Topp