Oi oi...vi skal hjem! <3

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Da har vi vært på nyfødt intensiv avdelingen i 3 uker, og nå er tiden inne for å reise hjem... :Heartred:eek::happy:

Snuppa har vært en skikkelig fighter fra da hun ble født og hun har vært igjennom utallige blodprøver og masse stikking i den bittelille foten og hodet :sorry: Det har vært 3 fine, men også tøffe, uker vi har lagt bak oss. Nå spiser hun godt og har ingen fall i oksygen metningen :) Så idag sa legen at vi vil kunne reise hjem på torsdag, om ingenting plutselig skulle snu. Imorgen skulle jeg vært 35 uker, og jeg hadde ikke trodd vi skulle hjem allerede nå :rolleyes: :happy: Men herregud hvor fantastisk herlig det skal bli å kunne leve normalt igjen! :D:D Gleder oss til å trille tur, vise henne frem til hele verden, og bare nyte tiden sammen med henne hjemme! :Heartred:Heartred:Heartred

Det er flere som føder her inne nå har jeg fått med meg, GRATULERER til dere alle sammen og lykke til til de som nærmer seg :hello2 :Heartblue:Heartpink God følelse å lese at de som har født har kommet seg til uke 37 +uker.... Selvom det er herlig å bli ferdig med graviditeten (som var ubeskrivelig vond og tung mot slutten) og fantastisk å få møte gullet sitt, så må jeg si nå at å få baby i uke 32 slett ikke er en dans på roser..... :shy: Men heldigvis har vi så flinke leger og sykepleiere at det meste går veldig fint :happy: :happy:

Så bra at alt har gått så bra at dere kan reise hjem allerde nå! Dere har virkelig ei sterk jente og håper dere får kost dere mye nå som dere kommer hjem!

Så deilig å få klarsignal for hjemreise:-) nyt den nye tiden hjemme:-)

Så godt å høre! Virkelig en sterk frøken dette. Lykke til med hjemreisen og kos dere masse hjemme❤

Så godt å høre. Dere får kose dere masse i tiden fremover ❤️

Så god den lille jenta er en tøffing og at dere nå kan begynne livet hjemme. Masse lykke til.

Så koselige nyheter! Og så sterk en liten jente ❤️ Da håper jeg dere får en finfin hjemreise :D kose seg!

Back
Topp