OI OI OI OI SÅ LENGE SIDEN

snusken

Forumet er livet
Hei alle januarmammaer!

Nå er det jammen leeeeeeeeeeeenge siden eg har vore her!!!!!
Og eg er visst ikkje åleina [8D]
Til og med den lange snakketråden våre er vekke!!!
Håpe dåkke alle har det bra:)

Hilsen AJ
 
Heihei!!![:)] Det var lenge siden ja! Hvordan står det til med deg og dine?
Her er alt bare bra. Koser oss i denne deilige tiden frem mot jul.[:)]

Klem fra meg (tidligere buster)[:D]
 
Heisann heisann :-)

TRE måneder siden forrige innlegg på forumet vårt... Ikke 3 minutter, som det var en periode...
Koselig å se at noen stikker nesa innom innimellom :-)

På hedmarken står alt bra til!
Håper alle andre også har det bra
 
Vi har det bra på Sørlandet. Eira er hele 5år i dag og har feiret med skikkelig jentegebursdag. Pølser, bading ute i bobblebadet, gele og godteposer. tiden flyr og vi prøver å holde følge så godt vi kan:-)
 
tida flyr..synes æ ganske nylig skreiv at Tiril Veronje fyllte 4 år..nu e' 5 årsdagen like rundt hjørnet.
Livet på 71' nord går i et førrykanes tempo..men det e' akurat som vi liker det.
Vinteren e' her for fullt og da nyter vi lange dager i akebakke, på fjellet på ski og åpninga av alpinbakken er like rundt hjørnet. Tiril lærte å kjøre slalom forrige sesong..nå trener ho som fy på storesøsters snowboard..så det her blir spennanes. Dagan bynne å bli lysare..kun 8 dager igjen til vi kan se sola igjen..hvis været e godt. Vi glæde oss [8D]
 
Heiiii
Ja nå er det jammen lenge mellom hver gang jeg er her inne. Maia er blitt 5 år og kjempestor jente som gleder seg masse til skolen. Mats er et ramptete turbotroll som aldri sitter stille..ellers så er det ganske stritt da jeg bare har avlastning til ungene knapt annenhver helg..Barnefaren studerer klinisk odontologi i tromsø nå
 
Hei alle sammen!!!
Her har Jonas blitt 5 år, store gutten min!! Glad og aktiv gutt!! Jenny er blitt 16 mnd, gud å ta flyr! Hun har akkurat hatt RS virus med 10 dager på sykehus. Som skjedde på bursdagen til Jonas, så denne helgen skal vi ha familieselskap! Ellers tilbake i normal livet her.
 
Gøy å lese om dere damer og hvordan dere har det!!!
 
Klem[:)]
 
Heihei damer!

JR har blitt 5år og er svært opptatt av tall.
AN er jo drøye 3,5 og ca like opptatt av tall som broren.
PLUSS er svært ofte tema for tiden.
"Mamma! Hva er fem pluss fem?"
"tell på hendene dine du"
"Ti, mamma, det er ti!"

og sånn tester de med mange tall - kjøpte kuleramme i dag, ja[:D]
 
hei hei :D

det va lenge sida ja! og så mange som fortsatt e innom en tur da! :D

Her har vi det bare bra :)
Emilie har blitt stor jente og kan ikkje vente me å begynne på skolen! Begynt å regne her også :D og så smått begynt å lese! :)
Har henne 50 % og det går egentlig heilt supert :)
 
Hei på dere! Stikker hodet inn og ser om det er noe aktivitet her.
Siden sist er jeg blitt ferdig utdannet og jobber som lærer på ungdomsskolen.
 
Oj det må være over et år siden jeg var inne her. Men i dag testa jeg positivt på graviditetstest og har fullstendig panikk! Vet ikke helt hvorfor men føles som jeg ikke husker noe fra første frøkna... Da kom jeg på gamle gjengen;-)
 
Så spennende da Trulte!! :) Gratulerer så mye!! :)
 
Back
Topp