oi oi..da var UL overstått!

Phoebee

Elsker forumet
og tror dere ikke at jeg IGJEN venter en jente.
Da blir d 3 prinsesse her i hus...da får jeg en kjempefin tenåringsperiode hahahaha

Men er så koselig.
Alt såg fint ut.

Termin ble flyttet fra 5. september til 3. september. DVS 20 uker i morgen!!!

Grattis med enda ei høne til flokken - kjempe stas da [:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

[;)]

ORIGINAL: KathMor

gratulerer med jente nr 3[:D] sitter her å tenker samme tanken ang tenårene [:D] venter jente nr 3 her å [8D]

ORIGINAL: leia81

gratulerer med jente nr 3[:D] sitter her å tenker samme tanken ang tenårene [:D] venter jente nr 3 her å [8D]

ja da skjønner du hva jeg mener. [:D]

Gratulerer med nok ei jente!

Gratulerer med jente nr 3!!

Gratulerer med jente nr 3[:D]

he he så gøy med jenter da[8D][;)]

Gratulerer med jente nummer 3 ;) Du får jo prøvd 3 forskjellige oppdragelses tekninker på jenter i tenåra da (om ikke den første du prøver virker perfect :P) Lykke til... går nok kjempe bra :) De kommer til å ha kjempe mye glede av hverandre :)

Gratulerer med snuppa i magen[:D]

ORIGINAL: ViPrøverPåBaby

Gratulerer med jente nr 3[:D]

[;)]

oæææææ[:D][:D]
Hehe.. Grattis med pia i magen[:D]

ORIGINAL: EogR

Åh så morsomt!!!!
Gratulerer så mye med ei lita prinsesse til!
Alle gode ting er tre [:D]

Gratulerer med jente[:)] har selv fire jenter, og tre av dem er tenåringer........har grått mange ganger av oppkjeftighet og krangling ja, men det er mye glede også[:)]

ORIGINAL: snartmammatil5

Gratulerer med jente[:)] har selv fire jenter, og tre av dem er tenåringer........har grått mange ganger av oppkjeftighet og krangling ja, men det er mye glede også[:)]

oi 4 stk?? huff, ja jeg snakker også av egen erfaring, da vi var 3 jenter. Så vet at mamma måtte gjennom en del ihvertfall fra førstejenta. (ikke meg jeg var sist...hihi.. Men var nok ikke helt enkel jeg heller.
Men blir faktisk å få etter hvert 3 tenåringsjenter fra alderen 13 til 18..[8|]
Men selvfølgelig håper man jo alt går bra. Er leeeeeeeenge til tenårene. hehe. Jeg skal kose meg så lenge d varer. [:D] Nå er eldste 4 1/2, og minste 1 1/2 og de er helt fantastiske og totalt ulike, så den oppdragelsesgreia er allerede endra for å passe til nr 2. hehe. Er skikkelig spent på hvordan nr 3 blir, for de andre to er utrolig ulike..hvordan kan denne også bli annerledes fra de andre to? Er litt fascinerende.

GLEDER MEG!!!

Grattis med jente nr 3!! [:)]

Gratulerer med overstått ul og tredje prinsesse på vei! Stas det da! Var alltid min drøm som yngre, tre jenter, he he.. [:D]

Gratulerer så mye[:D][:D]

Back
Topp