OI! Magen min...

Sylvia80

Gift med forumet

Må bare vise dere disse (la de i magebilde-tråden også men) Trodde ikke det var noe særlig forskjell fra uke 8 til 12 men ser jo nå at det er jo en god forskjell der! Litt anna vinkel på siste bildet siden sambo tok det, og ikke selvutløsern, han er nemlig ganske høy hehe.. men dere ser det likevel..Holder så godt inn jeg kan på begge bildene, og begge er tatt på morran.. ;)

jeg og vil laste opp bilder av magen min, men det står at filen er for stor på alle :/

Bebi86 skrev:
jeg og vil laste opp bilder av magen min, men det står at filen er for stor på alle :/

åpne dokumentet i paint og lagre det, så kan du bruke den filen 

Fin mage  ser at den har vokst ja!

*Huldra* skrev:

Bebi86 skrev:

jeg prøvde det og men fikk at det var for stort :/

Så koseslig å se voksende mager :) Jeg har litt på magen fra før etter en del ekstra kilo som aldri gikk vegg så en virkelig synlig gravid mage titter nok ikke frem på et par uker enda her ;)
Menne..... har du ikke skifta truse på 4 uker???  eg måtte bare 8-)

Bebi86 skrev:

*Huldra* skrev:

Bebi86 skrev:

jeg prøvde det og men fikk at det var for stort :/

Du kan endre str/piksler i paint :) 

*Go`Jenta* skrev:
Så koseslig å se voksende mager :) Jeg har litt på magen fra før etter en del ekstra kilo som aldri gikk vegg så en virkelig synlig gravid mage titter nok ikke frem på et par uker enda her ;)
Menne..... har du ikke skifta truse på 4 uker???  eg måtte bare 8-)

Heheh.. samme sa noen venninner jeg viste det til ;) 
Tar alltid bilder i samme klær. Akkurat den boksern har jeg faktisk 6 stk av da, kjøpte de på salg og de er sååå gode! :)

Stor forskjell jo

Så herlig å se at den vokser :-) her har folk begynt å ta på magen allerede, siden den har poppa ut litt nå :-) Det skjedde ganske fort, egentlig. Var hos svigermor på onsdagskvelden, og da hadde jeg ikke sett henne på en 3-4-5 dager ellerno, og hun bare "OI, tjukka, hihihihi", så her har den kommet ganske fort :-)

Back
Topp