Oi! Kom plutselig på noe!

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Må vel kjøpe julekjole med plass til en liten kul i år <3

Ikke for å ødelegge moroa, men vi er bare 3-4 mnd i jula og redd de fleste ikke kommer til å se så mye mer annerledes ut... Kanskje bare litt tykkere :p

Ikke for å ødelegge moroa, men vi er bare 3-4 mnd i jula og redd de fleste ikke kommer til å se så mye mer annerledes ut... Kanskje bare litt tykkere :p

Haha, dette er nr 4 for meg så magen kommer nok garantert til å vises til jul;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha må le jeg oxo der.
På min første fikk jeg tiiidlig mage... så når jeg var i mine 10-12 uker så kunne folk se d :/

Jeg er like lang på vei til Jul som jeg var med forrige og hadde da en bitteliten kul under julekjolen, som jeg kunne ha skjult om jeg ville .. Men det sies at man blir større med nr 2. TIden vil vise. Jeg viser i tilfelle stolt fram magen min jeg :-)

Jeg skal nok ha en kjole med litt ekstra plass i :) Sist hadde jeg antydning til mage rundt den tiden, pluss at man er jo så oppblåst!! Så noen trang kjole blir det ikke uansett her :)

Jeg har allerede litt mage fra før av :p Men håper gravidmagen blir tydlig, sånn at jeg ikke bare ser tykkere ut.

Back
Topp