Oi, her var det action gitt

Jepp!
Jubel og ballonger [:D]
Kom nettopp på jeg.

Åssen er det med dere da, Lemo?

På hjemmefronten er det bare bra! Hatt 1 1/2 uke uten sykdom[:D] Jobbmessig skulle jeg gjerne hatt 1000 ting mindre å gjøre, men that's life[:)]

Dere da? Trives i ny leilighet?

Vi stortrives! "Masse" plass - i forhold til hva vi hadde før ihvertfall [:)]
Melia har blitt en liten klatremus og hopper der det hoppes kan.
Har mareritt om at hun klatrer opp på stoler, får opp vinduet, tar av barnesperra og detter ut.
Men det er vel et par hinder hun ikke kommer over før den tid er inne.

Jeg skal forresten i nabolaget deres (ihvertfall i bydelen der du bor) og holde førstehjelpskurs for noen barnehager fremover.
Det gleder jeg meg til!
[:)]
Ellers gleder jeg meg til julebord med damene! Det blir moro!!

ORIGINAL: lemo

Ah, skal du til Fyrstikkalleen også?

Vet ikke ennå.
Har ikke oversikt over alle jeg har fått.
Men det blir moro!
Jeg elsker å undervise i førstehjelp [:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Vi stortrives! "Masse" plass - i forhold til hva vi hadde før ihvertfall [:)]
Melia har blitt en liten klatremus og hopper der det hoppes kan.
Har mareritt om at hun klatrer opp på stoler, får opp vinduet, tar av barnesperra og detter ut.
Men det er vel et par hinder hun ikke kommer over før den tid er inne.

Jeg skal forresten i nabolaget deres (ihvertfall i bydelen der du bor) og holde førstehjelpskurs for noen barnehager fremover.
Det gleder jeg meg til!
[:)]
Ellers gleder jeg meg til julebord med damene! Det blir moro!!

Fikk ikke svart på hele innlegget litt opptatt med å surfe etter denne danske nettsiden min[8D]

Kjenner til klatremusproblematikken. Har vært livredd i hele sommer for at snuppa skulle finne veien over balkongrekkverket[:o]

Deilig med større plass da. Her drømmer vi om hus og hage, men det blir nok noen år til. Har vel egentlig slått oss til ro med 3romsen vår noen år til. Har vel strengt tatt god nok plass, men eier altfor mye skit....

Alltid action her! [8D]

Blir spennende å se om Solkrem noen gang kommer til å avsløre seg![8D]

Tviler på det. Tror det bare var tull.
Uten at jeg vet noe sikkert selvsagt...

Ja, kan nok bare være tull! Tiden vil vise det! [8D]

Hallo'en [:D]

Nettopp logget meg på bv, ikke mye som har skjedd her siden igår kveld [8D] Makan!
Dagene går i ett, føler at jeg aldri har nok tid til noe [:o]

Du er ikke den eneste dripdrop. Dagen har altfor få timer og uka altfor få dager. Får fullstendig angst av å tenke på hvor for tiden flyr uten at jeg får gjort en brøkdel av det jeg skulle hverken hjemme eller på jobb. I tillegg blir det så lite tid til kos med snuppa[&o]

Ja helt enig Lemo! Har så mye jeg skulle ha gjort på jobb og så mye jeg skulle ha gjort utenom jobb, men jeg rekker ikke
halvparten en gang [:-] Og ikke minst det med at jeg syns jeg har ALT for liten tid til min lille snuppelupp [&o]

Back
Topp