Jeg heier på deg. Kan absolutt anbefale life sum app. Hjalp meg ned 10 kg på 9 uker nå nylig. Samtidig som jeg drakk teene Formosa oolong og Fitne
Ja, du tipsa meg om de i en annen tråd jeg hadde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg heier på deg. Kan absolutt anbefale life sum app. Hjalp meg ned 10 kg på 9 uker nå nylig. Samtidig som jeg drakk teene Formosa oolong og Fitne
Sorry jeg har bomull i hode om dagenJa, du tipsa meg om de i en annen tråd jeg haddeJeg bare bor langt unna byer, og her har de knapt melk på butikken, så det finnes ingenting utenom det "vanlige". Jeg bruker appen, men går opp og ned i vekt som en annen jojo, mest sannsynlig pga diverse sykdommer som jeg har.
Sorry jeg har bomull i hode om dagen
Men jeg må seriøst skjerpe meg. Mannen å tror det er bomull som har tatt plass i hjernen minHehe. Går så fint såDet kunne jo vært noen andre
![]()
Men jeg må seriøst skjerpe meg. Mannen å tror det er bomull som har tatt plass i hjernen min
Den henger i hos meg også etter 3 år også men etter operasjonen 3 aprJeg skylder fortsatt på ammetåka, enda det er straks 5 år siden jeg fikk forrige unge. Hehe
Den henger i hos meg også etter 3 år også men etter operasjonen 3 apr
Jeg er sikker på når man først har fått ammetåke, så kommer man aldri ut av den