oi, for en stille helg!

*LillMi*

Gift med forumet
Her har det ikke skjedd mye i helga gitt. Bra det, så slipper jeg å gå glipp av noe[8D][;)]
Hva har dere drivi med i helga jenter?

Vi har kosa oss med spillkveld, 50 års slag hos svigermor og i dag blir det spillkveld igjen gitt[:D]

Her har vi tatt det helt med ro. I går var vi bre hjemme og slappet av, mens i dag har vi ruslet en lang tur i det fine været.

Her har vi bare pleiet lillemor som har vært sjuk. Ørebetennelse, 39-40 i feber, trolig Den fjerde barnesjukdom, diare, og to nye tenner som visstnok er kommet og...hehe.

I dag har vi og vært på middag hos svigers, deilig å slippe å lage maten selv, og deilig å bytte litt stue.

Her har det vært livat - som vanlig!

Dro til byen og koste oss med lunsj på lørdag alle 3, og utpå kvelden forsvant mannen ut og jeg fikk besøk av en venninnde.
I dag tidlig dro jeg og frøkna inn på hytta til foreldrene mine mens mannen lå igjen hjemme og sov av seg promillen!

God bedring til snuppa di, *Lilly84*!

her har det vært travelt i helga..
feiret 8 årsdagen til hu største her på fredag, med pysj party med overnatting med 10 jenter fra klassen.. kjempe greit gikk det..
etter ungane var blitt henta reiste eg å ungene+ei ekstra unge opp i campingvogna hvor vi blei til i dag..
så har me hatt familie selskap her, men hu lille her blei varmere og varmere.. 40 i feber når hun la seg. satse på en rolig uke framøve nå.. trenge sårt litt ro nå:)

Back
Topp