Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har vi bare pleiet lillemor som har vært sjuk. Ørebetennelse, 39-40 i feber, trolig Den fjerde barnesjukdom, diare, og to nye tenner som visstnok er kommet og...hehe.
I dag har vi og vært på middag hos svigers, deilig å slippe å lage maten selv, og deilig å bytte litt stue.
Dro til byen og koste oss med lunsj på lørdag alle 3, og utpå kvelden forsvant mannen ut og jeg fikk besøk av en venninnde.
I dag tidlig dro jeg og frøkna inn på hytta til foreldrene mine mens mannen lå igjen hjemme og sov av seg promillen!
her har det vært travelt i helga..
feiret 8 årsdagen til hu største her på fredag, med pysj party med overnatting med 10 jenter fra klassen.. kjempe greit gikk det..
etter ungane var blitt henta reiste eg å ungene+ei ekstra unge opp i campingvogna hvor vi blei til i dag..
så har me hatt familie selskap her, men hu lille her blei varmere og varmere.. 40 i feber når hun la seg. satse på en rolig uke framøve nå.. trenge sårt litt ro nå:)