Oi feil forum[:)][:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Helene Burugle
ORIGINAL: TITTIN72
neida, hun skrev noe her tidligere - og fjerna det før hun skrev inn det siste...[;)]
eller kanskje det var med leverpostei - så vi skulle stemme?? hmmm....kan jo bli nysgjerrig her!!
Ville ikke vært første gang noen gjorde det[8D]
neida, hun skrev noe her tidligere - og fjerna det før hun skrev inn det siste...[;)]
eller kanskje det var med leverpostei - så vi skulle stemme?? hmmm....kan jo bli nysgjerrig her!!
utspekulerte småtroll altså...bare jeg som er så godtroende jeg...ufffff...[:'(]
utspekulerte småtroll altså...bare jeg som er så godtroende jeg...ufffff...[:'(]
Jeg gikk på den et par ganger tidligere. Men så gjorde noen meg oppmerksom på det på generell.
Du legger merke til det. Det er spesielt dem som har STOR LINK i signaturen sin. Lager masse vissvasstråder....
Heldigvis virker det motsatt på meg. Jeg gidder ikke stemme når folk er så utspekulerte.
ORIGINAL: Chisme
sniker litt rundt om på foruma... ho gjorde d nok ikke me vilje, ho tilhører juni 2009 ser d ut t og haddde et spm...[;)] man kan se d ved å klikke på personen, var nok ikke noe sleipt der...! [:)] ikke sett noe på de andre foruma, men har vært på feil forum en gang jeg også....[;)]