oi feil forum unnskyld

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oi feil forum[:)][:-]

Håper dette ikke var nok en dårlig unnskylding for å "vise" fram signaturen din og sanke stemmer....

HAHA feil forum ja .. HAHA [:D]

Åneiii no gjekk ej glipp av nokke, nyskjerrige mej [8D] Ka ho skreiv??

ORIGINAL: rufsetufsa

Åneiii no gjekk ej glipp av nokke, nyskjerrige mej [8D] Ka ho skreiv??

Ingenting!

Hun "postet bare på feil forum".....[8D]

neida, hun skrev noe her tidligere - og fjerna det før hun skrev inn det siste...[;)]

eller kanskje det var med leverpostei - så vi skulle stemme?? hmmm....kan jo bli nysgjerrig her!!

ORIGINAL: TITTIN72

neida, hun skrev noe her tidligere - og fjerna det før hun skrev inn det siste...[;)]

eller kanskje det var med leverpostei - så vi skulle stemme?? hmmm....kan jo bli nysgjerrig her!!

Ville ikke vært første gang noen gjorde det[8D]

ORIGINAL: Helene Burugle

utspekulerte småtroll altså...bare jeg som er så godtroende jeg...ufffff...[:'(]

utspekulerte småtroll altså...bare jeg som er så godtroende jeg...ufffff...[:'(]

Jeg gikk på den et par ganger tidligere. Men så gjorde noen meg oppmerksom på det på generell.

Du legger merke til det. Det er spesielt dem som har STOR LINK i signaturen sin. Lager masse vissvasstråder....

Heldigvis virker det motsatt på meg. Jeg gidder ikke stemme når folk er så utspekulerte.

Jeg gikk på den et par ganger tidligere. Men så gjorde noen meg oppmerksom på det på generell.

Du legger merke til det. Det er spesielt dem som har STOR LINK i signaturen sin. Lager masse vissvasstråder....

Heldigvis virker det motsatt på meg. Jeg gidder ikke stemme når folk er så utspekulerte.

nei, stemme gjør jeg ikke uansett - så lenge det ikke er en av oss her... så på tur er jeg ikke. Tok bare ikke tegninga, that's all...

Men takk for info! - leste bare det hun skrev og gikk ut av det igjen[;)]

ORIGINAL: Chisme

sniker litt rundt om på foruma... ho gjorde d nok ikke me vilje, ho tilhører juni 2009 ser d ut t og haddde et spm...[;)] man kan se d ved å klikke på personen, var nok ikke noe sleipt der...! [:)] ikke sett noe på de andre foruma, men har vært på feil forum en gang jeg også....[;)]

Ja, det er fort gjort det.

Derfor jeg skrev "håper det ikke var for å sanke stemmer".. Har vært noen sånne dustete tråder i det siste, så man blir liksom automatisk litt skeptisk[8D]

skjønte ikke hva som var problemet jeg[8|]

kjempesøt baby da [:)][:)][:)] tenk av snart har me ein sånn sjøl og [:D] då e da me som legger ut skrytebilder [:D][:D]

Back
Topp