Oi, den kom uventa!

TilPanama

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Skulle hatt mensen for fleire dagar sidan, men har tenkt at det er overgangsalder. Er fylt 46 år, og har opplevd to MA og 1 SA siste åra - og hadde lagt heilt bort draumen om baby. Men så var det noko som fekk meg til å stikke innom bunnpris og kjøpe ein test i kveld. Og altså; det var TO STREKAR. Utfrå siste mens er eg 4+5. Eller 4+6 om ca 20 min...

Sit her ganske fortumla og prøvar å seie til meg sjølv at det ikkje er noko poeng i å vere glad, for det går sikkert galt denne gongen også. Har ikkje statistikken på mi side, for å seie det mildt! Men det er rart med det; babytankane er tenkt så mange tusen gongar siste åra, så det er uråd å halde spira av håp og forventning borte.

Har tre store born frå tidlegare ekteskap, men ingen med min noverande ektemann. Var ein RFSU-test eg tok i dag, i morgon blir det tur innom apoteket for å kjøpe digital. Og så skal eg prøve å ikkje tenke meir på dette før om mange veker, late som ingenting......det går jo heilt sikkert etter planen, sant? :whacky011

Vedlegg

• 20210524_194423.jpg
    20210524_194423.jpg
    768,4 KB · Visninger: 78
Wow, så fantastisk! Gratulerer så mye med en uventet, men veldig ønsket, spire i magen:happy: Håper og tror dette må være skjebnebestemt, og at spiren klamrer seg fast!:Heartred

Gratulerer :) Det er noe som skjer med de to strekene. Tankesettet dreier seg til streker og økning, hva skjer i kroppen? Gravid, gravid, gravid. Jeg har ikke sjans til å tenke på annet, selv om jeg skulle ønske jeg kunne leve som normalt frem til uke 20 og sparkene kjennes. Håper spiren sitter hos deg denne gangen :)

Gratulerer :) Det er noe som skjer med de to strekene. Tankesettet dreier seg til streker og økning, hva skjer i kroppen? Gravid, gravid, gravid. Jeg har ikke sjans til å tenke på annet, selv om jeg skulle ønske jeg kunne leve som normalt frem til uke 20 og sparkene kjennes. Håper spiren sitter hos deg denne gangen :)

Sant, er umulig å tenke på anna! Tok digital test i dag som viser gravid 2-3. Stemmer om eg er max 4+6 i dag.

Kjøpte to pk digitale i dag, hadde tissa på glass i dag tidleg, så eg testa i bilen utanfor apoteket :nailbiting: Gravid 2-3, det stemmer sidan eg kan vere max 4+6 i dag.
Tenker å teste att laurdag, i håp om å sjå 3+ då.

Vedlegg

• 20210525_104613.jpg
    20210525_104613.jpg
    1,3 MB · Visninger: 50
Gratulerer :Heartred

Gratulera ❤

Back
Topp