oi da!

Alillan

Glad i forumet
Da er jeg halvveis gitt..jaggu så fort tia går:)

Gratulerer! [:D]

Jeg synes også at tida har gått veldig fort. Kanksje den går saktere etterhvert...? [8|]

hehe..ja det spørs det ja..den tid kommer nok.[:D]

grattis..syntes ikke det har gått veldig fort jeg...

Halvveis i morgen! [:D]

Syns det har gått sakte jeg... Håper det går fortere nå. [:)] Husker ikke hvordan det føltes sist heller, så jeg klarer ikke å sammenligne. [8D]

Grattis Alillan [:)] koss går d me influensan?? *klem* [;)]

takk og takk, jo her er formen litt bedre. Men syns jeg har hanglet mye når det kommer til feber og forkjølelse igjennom svangerskapet ja...i dag kommer mamma hjem fra Praha, og hun hadde visstnok kjøpt masse barneklær. Blir sååå spennende å se[:D]

Kos til dere alle[:D]

Vi får ta oss en shoppingdag en dag bambibaby også må vi huske turen neste onsdag...trimme trimme

Ja vi får gjøre det [:)] Tar shoppinga etter onsdag da. For da vet jeg mest sannsynligvis hva det bli. *håper babyen vil vise seg fram* hihi

Ja:) Det blir så artig å høre hva det blir altså:) Skal krysse fingrene for at dere får se det..tihi

ORIGINAL: bambibaby

Ja vi får gjøre det [:)] Tar shoppinga etter onsdag da. For da vet jeg mest sannsynligvis hva det bli. *håper babyen vil vise seg fram* hihi

Skal du på ul til uka???
Drikk søt saft,eller sjokomelk,da trur jeg lille babyen spreller bra der inne...

Back
Topp