OI DA!!

lillemor80

Forelsket i forumet
Her driver jeg å herjer med lille vennen min. Han elsker å leke "fly" så jeg holdt han høyt over hodet mitt så han lo godt. Plutselig fant han ut at han skulle gulpe opp all kveldsmaten, så ansiktet mitt ble rimelig dekket av grøt gitt. Rimelig ekkelt, men kan egentlig ikke gjøre annet enn å flire. Litt komisk egentlig...men anbefales ikke.hehe

haha TYPISK ja. harskjedd her et par ganger å, men ikke rett i annsiktet da.. hihi

He-he, tenker du kommer til å se tilbake på det som et av de gylne øyeblikk, jeg!

Typisk =) Utrolig hvor mye man tåler fra eget avkom. Hvis jeg har fått gulp på meg er det liksom ikke livet om å gjøre å skifte med en gang når jeg vet at det bare er fra Oskar....

Nei, rart det der. Før hadde jeg lyst til å gå og vaske meg med en gang hvis en baby f.eks. hadde tatt på meg med litt sikkel på hendene, selv om det var en søt baby. Er ikke så nøye med hverken sikkel eller gulp nå, nei, men tørker jo av så det ikke er så vått, liksom (er gulpen sur skifter jeg, altså...).

ORIGINAL: LinnHege

å ja herregud gjorde det en gang her i sommer jeg da... Men det gulpe da som kom ut gikk rett ned i munnen min... Dere aner ikke hvor VONDT det smakte... Og i det det her skjer sitter jeg og tenker hva skal jeg gjøre nå spytte det ut svelge det..... hehe jeg spytta det ut... Men æsj as jeg skjønner ikke at han selv greier å svelge det... ugh... [:'(]

Stiiiilig... Prinsessen her er også så gjerrig at hun mer enn gjerne svelger!

Back
Topp