OI! :D

MariMamma

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Oi, plutselig sitter jeg med en positiv graviditetstest i hendene. Jeg er gravid for første gang :love7
Har funnet ut at lillebabyen nok kommer i månedsskiftet november/desember.

Når forteller man det til nærmeste familie, altså kommende besteforeldre, tanter og onkler? Jeg har allerede bestilt første legetime, kjenner jeg vil snakke med legen min så snart som mulig siden det er første gang og hverken jeg eller min kjære har peiling på hva det er vi har bevegd oss inn i :Heartbigred
Men stor lykke det er det :D Gleder meg til han kommer hit etter jobb så jeg kan fortelle ham det. Er vel godt mulig at flyttinga fra min leilighet til hans gård blir noe fremskyndet som resultat av dette menmen :)

Jeg håper at det er noen av dere mer erfarne mødre som vil dele litt kunnskap med meg :)
 
GRATTIS!!

Her kommer nr 2 i nov/des :) har en supergutt på 4,5år fra før :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulere så masse :) :) du går en spennende tid i møte! Vi har alltid vært tidlig ute å fortelle de nærmeste, mye fordi vi omgås ofte og hvis noe skulle gå galt så vil jeg kunne prate om det også, bank i bordet ;) så jeg tror det er noe hver enkelt må kjenne på selv, hva som føles rett for deg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Gratulerer!! Så gøy! Jeg er også førstegangsgravid!! :-D med termin månedsskifte nov/des :-P Har bare fortalt til samboeren min til nå, men har lyst å fortelle søstera mi og mor snart. Skal på påskeferie med hele familien ++ så vil at de skal vite det da ;-) Har ikke ringt lege enda, har ikke gått heelt opp for meg at dette er sant, selv om jeg har mange symptomer. Ringer mandag og håper han har ledig før påske. Hvilke symptomer har du :-)?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så masse :D kan anbefale å vente med å fortelle til nærmeste familie og venner til etter uke 12, men det må du nesten velge sellv :)
 
Her forteller vi det ikke før etter tidlig ul ca uke 10, så blir 6-7 uker å vente! Men da tenkte vi å la storebroren ta seg av fortellinga, tenker det blir stas!! ❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!! Så gøy! Jeg er også førstegangsgravid!! :-D med termin månedsskifte nov/des :p Har bare fortalt til samboeren min til nå, men har lyst å fortelle søstera mi og mor snart. Skal på påskeferie med hele familien ++ så vil at de skal vite det da ;-) Har ikke ringt lege enda, har ikke gått heelt opp for meg at dette er sant, selv om jeg har mange symptomer. Ringer mandag og håper han har ledig før påske. Hvilke symptomer har du :)?


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi går mot noen spennende måneder :) Jeg har fortalt det til mamma, jeg skal også på påskeferie med hele familien så de blir vel å få vite det da. Bare så synd at kjæresten min må jobbe og ikke får være med når jeg forteller dem det. :(

Jeg har vært mye svimmel, litt uvel og vondt i magen men ellers i veldig fin form :) Har du mye symptomer?
 
Jeg har fortalt søster og samboeren hennes nå :-) herlig at noen andre vet det synes jeg. OG at jeg kan snakke med en annen kvinne om kvinneting ;-) Jeg er usannsynlig trøtt om dagen, gjesper hele dagen. Jobber lange dager og da men.. Kjenner av og til litt stikninger, litt utflod, litt ømme pupper, og må spise veldig ofte!! Sulten! Før kunne det gå 4 timer mellom måltidene mens nå blir jeg sulten etter 1-2! :-P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!! :D
 
Back
Topp