Oi! Bomma med en dag.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Så er visst høygravid IDAG - ikke imorgen!!! 40 Dager til termin, og ingenting er gjort. Dere skulle bare visst hvor mye som må gjøres. Haha :p

Ja ja, det ordner seg vel ;)
Gud så tiden flyr.. :eek:
Jeg lurer seriøst på hva jeg skal ha på meg på 17.mai.. da er det akkurat en mnd igjen..

Wow. Du er jo virkelig nær du!! Hehe.. Gleder meg til å komme etter om noen uker:p hehe.. Har ikke gjort noe her enda vi heller, men har jo noen uker lengre tidpå oss da:p

Kommer etter på torsdag, om jeg har telt riktig :-) Høygravid høres ganske seriøst ut altså!

Er man høygravid når man har 40 dager igjen altså ? Når har du termin? Jeg har termin 8.juni og har 40 dager igjen om 14 dager... Merker at tiden går veldig veldig fort om dagen altså, siste innspurt for oss nå :)

Er man høygravid når man har 40 dager igjen altså ? Når har du termin? Jeg har termin 8.juni og har 40 dager igjen om 14 dager... Merker at tiden går veldig veldig fort om dagen altså, siste innspurt for oss nå :)

Mens termin er 10 juni og ul termin 14 juni.
Men jeg følger mens termin å vi tror lille kommer i mai, haha..

Så blir spennende å se :P

Har termin 25 mai jeg da. :) Så sniker litt i køen. :p

Back
Topp