Oi! 3+3 og positiv test!

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Visste ikke at det var mulig, men yeeeey, JEG ER GRAVID!!! emoticon

Har et barn på litt over et år fra før, og har vært på bv en god stund, derfor har jeg en ny anonym bruker frem til de nærmeste vet om graviditeten 

Herregud, jeg er graviiiid! yeyeyeyeyeyeyeyey emoticon etter 4 pp

Termin 11 september <3

(legge til, tok første testen i natt, svakt positiv innen tiden, en ny på morgenen, svakt positiv innen tiden, og til slutt to stk i kveld etter å ha latt være å gå på do og nesten ikke drukket hele dagen, synlig positive innen 2 minutter, 1 minutt senere var de ikke vanskelige å se, og mens de har tørket har de blitt enda mer rosa og tydelige! Helt utrolig!! Sist sjekket jeg ikke før jeg var 4 uker, og da var den klar og positiv)

Grattis!!:-)

Gratulerer så mye med en liten spireemoticon

Gratulerer!

Tusen takk emoticon

Så moro!! :D Gratulerer så masse ! :)

Takk 

Skal bli morro å bli kjent med dere alle sammen! Håper alle de små spirene holder seg fast <3

Har forresten tatt, eh, 5 :) tester til i dag, litt svakere enn i går, men i går var det nok mer konsentrert også, men alle unntatt en som var så bulkete at jeg ikke kan tyde den sikkert nok til å si noe på den, var positive :) svake, men tydelig rosa :D
Skyggestreker er jo grå... Og disse "skyggene" er veldig tydelige, rosa, kommer innen de 5 minuttene og de siste 9 testene mine har blitt sånn :P 

Det er så vanskelig å tro, og så mye tanker som vandrer... Både glede og bekymringer, samt at jeg syntes det er en smule trist at jenta vår ikke kommer til å ha vår fulle oppmerksomhet lenger... Jeg ønsker at hun skal få søsken å krangle med, leke med, utforske med, alt sammenm samtidig som jeg syntes hun fortjener hele min og pappan sin oppmerksomhet, men det er umulig å kombinere ^^ Så søsken skal hun ha (for min egen del vil jeg gjerne ha en stor familie, men akkurat nå er tankene høyt og lavt og i alle retninger)

Tusen takk Celin Marie :D

Ang testene, strekene har ikke blitt sterkere, dagens er faktisk litt svakere.... 
Kan hende det har med konsentrasjonen å gjøre, men de burde jo bli sterkere nå da, med mindre spiren glapp tak

testene fra i går er ca like sterke både morgen og kveld, mens den jeg tok ved 9 tiden på morgenen i dag bare så vidt kunne sees før tiden gikk ut, og mens den tørket ble den tydligere men ikke like tydelig... Fortsatt sterkere enn testen jeg tok for 3 dager siden, men, ja..

Jeg er så utålmodig etter en sterk strek! Så, jeg var på do klokken 9 på morgenen, og skal holde meg til hvertfall klokken 17 helst lenger, (har selskapsblære så det bør ikke være noe problem) 
Det er så mange spirer som slipper tak helt i starten, så kjenner at jeg blir litt nervøs og spent av dette.... 3+5, det er i morgen testene sier at "man skal kunne begynne å ta tester"... Jeg har 31 dagers syklus.... 

I kveld var strekene fine igjen, og i tillegg tok jeg en CB digital... Gravid!! :D deilig å ikke tolke streker hehe lille spire <3 >

Gratulerer så mye :) Tok test på lørdag selv, og den var tydelig positiv :) Tok en ny idag, og det finnes ingen tvil :D Kos deg masse i tiden fremover :D

Takk det samme :D 
Nei jeg startet å teste vanvittig tidlig, så at det i det heletatt kom strek forundrer meg, ifølge testene skal man kunne ta dem 4 dager før forventet mens, jeg skal ikke ha mensen før 5 januar! Og alikevel viste også en CB positivt :) 

Deilig da... Så slipper man å undre 

Gratulerer så mye :-)

fikk ikke posistiv test før 3. januar, men har da allerede kjent det på meg en uke .-)

Er nå 7uker og 3 dager på vei :-)

gratulerer

Rugekasse har vel forlatt oss??

Back
Topp