ohoy

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
da har jeg blitt sprayer... jeg har spraya to ganger allerede idag å heldigvis har det ikke vært noe traumatisk opplevlese...selv om jeg syns det er ganske kvalmende...spraya i halvsøvne for jeg hadde på vekkeklokke når jeg skulle ta dem... Jeg kommer til å spraye 08, 13, 18, 23
Vi er i gang ...jiha...Endelig er det vår tur til å prøve lykken. vi lå å prata igår å da bare stilte jeg et hypotetisk spørsmål... jeg lurer på om jeg kunne drikke i sprayperioden fordi jeg har tenkt å ha en jentekveld her med vin osv.. Da sa sambo at ja det kunne jeg fordi det hadde han lest innepå et forum?????? Søte snille han hadde søkt det opp på nette mens jeg var på jobb igår. Hvor mye han skal engasjere seg i dette har vi ikke helt bestemt, men siden jeg vet han ikke liker sykehus osv har jeg sagt at jeg kan gå på alle kontroller å sånn alene så kan jeg heller ha med meg ei vennninne.. ser ut til at vi kanskje begynner å bli enig i ting..

Så bra at dere endelig er i gang!!! Det blir spennende å følge deg på veien videre[:)]

Du kan godt drikke i sprayperioden ja, men bør helst la være når du begynner på sprøyter![:)]

mm, men blir jo ikke så mye uansett...er ikke så glad i å fly gatelangs på en fredag lørdags kveld, liker best å være hjemme hos noen eller hjemme her[:D]

ORIGINAL: tullemor79

Så bra at dere endelig er i gang!!! Det blir spennende å følge deg på veien videre[:)]

Du kan godt drikke i sprayperioden ja, men bør helst la være når du begynner på sprøyter![:)]

Sign[:)]¨
Lykke til videre[:)]

Så fint at du er i gang[:D]

Og bra at du klarer å ta nesesprayen uten noe særlig problemer[:)]

Lykke til - gleder meg til å følge med deg[:)]

ORIGINAL: Marje83

ORIGINAL: tullemor79

Sign[:)]¨
Lykke til videre[:)]

Dette er kjempe bra snuppa[:D][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Hurra!!! Endelig er dere i gang!![:D][:D]
Så søt samboern din er som har sjekket det opp på et forum
Ser ut som dere er på vei til å bli enige ja[:)]

sign denne

mm er veldig fornøyd med at vi er igang ...endelig, men kunne ønske nesesprayen kom i smaksvariant, kanskje tutti frutti

ORIGINAL: hero

mm er veldig fornøyd med at vi er igang ...endelig, men kunne ønske nesesprayen kom i smaksvariant, kanskje tutti frutti

Hehe, helt enig. Smaker helt forferdelig!!!![:'(]

så bra... håper ting ordner seg nå...

Tips: ta ein pastill med läkerol cactussmak etter spray! Det hjelper godt på!

Back
Topp