Ohmygod, lets get pregnant!

OH RLY?

Forumet er livet
Litt om meg:

27år
Har Mia fra før, født i mai 08, hun satt på 7 uker fra p-pilleslutt
Samboer gjennom snart 5år
Bor i et hus og har hunden Anton, kattene Muss og Lillemor, og kampfisken Pelle
Sambo jobber offshore så derfor er ikke alle pp mulige, pga at han er offshore eller på kurs.

Syklus: litt ustabil, men i gjennomsnitt 26 dager, noen ganger 24 og noen ganger nærmere 30.

1pp: januar 2010
 
Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøvinga [:)]
 
Jepp, nå er det 4 dager til jeg har IKM, håper den ikke kommer!!!!
må inrømme jeg testa i dag, dumme clear blue pakke som sa at man kan se det 4 dager før om man bruker morgenurin
(ok, i 50% av tilfellene sto det med bitteliten skrift lenger nede)
så nå skal jeg være snill å vente i de 4 dagene som er igjen å håpe at det testes positivt da !
 
ORIGINAL: sheagirl

Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøvinga [:)]

tusen takk
 
ORIGINAL: sheagirl

Gratulerer med dagbok, og lykke til med prøvinga [:)]

[:D]
 
takk[:D]

Ja da er det to dager igjen da til testing, er så overbevist om at den er negativ, at når den faktisk lyser negativt burde jeg ikke heve et øyenbryn, men vet jo jeg blir skuffa likevel.

oh store tålmodighet, hvor er du???

dette er pp1, jadda, skal bli spennende å se hvor koko jeg blir etterhvert[8D]
 
Masse masse lykke til!!!!!!!!!
Håper du hopper over til en terminklubb veldig snart[;)]!!!!
 
 
Gratulerer så mye med dagbok, og lykke til med prøvingen.
Krysser fingrene for en positiv test i morgen [:D]

Digger navnet på dagboka di forresten [;)]
 
hehe, takk!

nei ingen hopping over til terminforum denne gangen, testen kom ut negativ! kjempesynd, men jeg hadde forventa det. mensen har ikke kommet enda pga at syklusen min er litt ustabil, så regner med den kommer innen to dager da.

neste pp er sambo på repetisjonsøvelse, så da blir det mars før vi får muligheten igjen.....ugh....[&o]
 
ingen mensen enda, men litt økt utflod. venter bare på mensen jeg nå så jeg slipper å gå i det uvisse...selv om testen var negativ.
 
ORIGINAL: OhMyGod!!!

ingen mensen enda, men litt økt utflod. venter bare på mensen jeg nå så jeg slipper å gå i det uvisse...selv om testen var negativ.


Økt utflod kan jo bety noe annet da [;)]
 
Gratulerer med dagbok! [:)]

Har du testet idag? *klem*
 
Ja i dag tok jeg en ny test, men neida, like blendahvit den og! så da har jeg hvertfall slått meg til ro med at det ikke er noe spennende på gang. Tissa på pinnen å omtrent løp ut av badet så jeg ikke skulle sitte å glo på den i to minutter, haha!
Jaja, jeg skal tåle å vente..........................prøver jeg å si til meg selv[:D] får 'tørrtrene' litt fram til mars nå da.
 
Da lyste teststrimmelen fra billigtester to striper rødt i dag, så da er eggløsning nærtstående og mitt første mål nå er !!!!!! yeah baby![8D]
 
Happy humping
 
ORIGINAL: sheeba2

Happy humping


takker takker[8D] må nok kjøre reprise i dag og i morgen (ikke for det, er vel ikke lange opperommet mellom ellers heller da) for å sikre størst mulig sjanser!

Testoman som jeg er måtte jeg bare se i dag og på den billigstrimmelen(ok, tok en ny seff) å den lysa enda mer mot meg i dag.
 
da skal jeg teste i morgen tidlig. mulig det er litt tidlig enda da mensen er i gjennomsnitt 27 dager men kan gå opp til 30 og. Spennende er det hvertfall. Testa blendahvitt i går, men det gjorde jeg forrige gang og, da ble den positiv dagen etter. Så vi prøver! har noen tester så skal vel bruke dem opp sikkert.

testoman? hvem? jeg????[8D]
 
Hurra hurra!!!!! Positivt!!!!!! ble 2 graviditetstester og en eltest, alle viser tydelig to streker!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
tusen takk Petra Prøvedukke!!! Håper den sitter snart til deg og!
 
Back
Topp