Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe på gang Troika?
Har hatt mye mensensmerter selv.
Både dag og natt.
Jeg også hsr sovet dårlig.. som vanlig. Vært oppe flere turer. Vondt overalt!!
Og så opplevde jeg noe ekkelt i går/ natt. Og jeg drømt om det om og om igjen...
Hadde vært i en bursdag og var på tur hjem sent i går. Var blitt mørkt. Regna litt og mørk asfalt.
I ett kryss så jeg plutselig noe som rulla, krabba over veien forann bilen. Var kanskje en meter i fra. Ble så redd. Hoppa ut av bilen å så ei full jente. Sto på alle fire og hulka og grein. Fikk ikke kontakt, hun bare gråt og gråt. Og skrek på sin far. Spurte hvor han var og han var død svarte hun. Var så ekkelt. Trodde hun var påkjørt. Og hun åla seg mot en mere trafikkertvei, der farten går i 80. Heldigvis fikk jeg omsider tak i noen folk som hjelpte meg. Det var så ekkelt og vondt komme ut for.
Jeg skalv og gråt etterpå. Ikke noen artig opplevelse å komme ut for som høygravid.![]()
Håper det går bra med jenta nå. Fikk så vondt. Klarer ikke tenke på anna.
Nei mn uffdahørtes ikke mye kjekt ut nei... Var det en full jente el? Uff... Prøv å legg det bak deg, går nok bra m henne nå mn forstår at du tenker litt på det...
Nei ikke noe på gang her, mn trodde faktisk det begynte
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Off, hørtes ikke kjekt ut å oppleve! Man blir mye mer følsom som gravid merker jeg og. Merker ikke så mye på kroppen at det nærmer seg jeg. Tror ikke hun vil ut endaPrøver å ikke tenke på det mere. Men klarte nesten ikke sove i natt..
Tenkte bare på den stakkars fulle jenta. Tydelig at hun hadde store problemer.
Tar ting mere innover meg nå som jeg er høygravid merker jeg.
Jeg også har trodd det var noe på gang flere ganger.. Er nok kroppen som gjør seg klar. Er jo nest før nå!! Spennende!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app