Ohh salige lykke!!

Windy

Forumet er livet
Som sagt før her, så har jeg dilla på skumgummi. Virkelig, skikkelig DILLA!!

Men det er vanskelig å få tak i.. og det som var i solsenga jeg ligger på er så gammelt at det bare smuldret bort i munnen min..

Det jeg liker er å tygge på det. Det blir fuktig, og jeg tygger og tygger. Svelger det aldri.

Har holdt på å ta innleggene i sykkelhjelmen til Solskinn, men har klart å holde meg..

Forrige dagen ble jeg så desperat at jeg gikk løs på stroppen på singleten min..

Men idag, i min desperate jakt etter noe mykt og fuktig å tygge på, så fant jeg plutselig Mesoft kompressene vi har!!

Oooohhhh salige lykke ja!! De var GODE!! De er ikke like svampete og myke som skumgummi, men allikevel bedre enn mye annet jeg har tygget på nå..

Så nå sitter jeg å klipper opp Mesoft kompressene til små biter. :)

(eneste ulempen kjenenr jeg er at de setter seg fast innimellom i tannregulerings-strengen jeg har bak de nedre tennene mine... )

hahahahahaha[:D]
sorry at jeg ler... mye rart man får dilla på under graviditeten..[8|]
Jeg har liksom ikke født dilla på noe jeg..

hahahah... rare, søte deg... Hver sin lyst må jeg si.. Men det finnes sikkert værre lyster... hihi...
Guri så herlig.. hehehe..

Hehe, det var jo en ting å ha dilla på, da!

Jammen glad jeg har sluppet unna diller i dette svangerskapet, asså. Det høres så slitsomt ut. [;)]

ORIGINAL: eilejoha

hahahah... rare, søte deg... Hver sin lyst må jeg si.. Men det finnes sikkert værre lyster... hihi...
Guri så herlig.. hehehe..

Hi hi er det mulig; )
måtte le godt for meg selv her nå.
ja, det er tydelig at graviditeten gjør noe med oss. med mindre du har dilla på skum utenom graviditeten også da??;) hehe

har ei venninne som fikk dilla på vaskepulver. måtte bare spise en skje omo vaske pulver hver dag. helt sykt.
glad jeg selv bare har fått dilla på sjoko melk og frukt: )

men søte er dere nå da, litt forskrudde men veldig søte<3

Back
Topp