Ohh my..! Mage!

HeltPåTur

Elsker forumet
Altså, jeg er 6.gangs, så jeg VET jo at man ikke får skikkelig mage så tidlig! Jeg er ikke nådd helt til uke 7 enda en gang og plutselig ser det ut som jeg er 3-4 mnd på vei...:/
Andre med meg? Sliter faktisk med å prøve å holde magen inne! Virker som om magemusklene har gitt opp og noen har blåst meg opp med gass :p

Andre som kjenner på det samme?
IMG_4340.jpeg
 
Altså, jeg er 6.gangs, så jeg VET jo at man ikke får skikkelig mage så tidlig! Jeg er ikke nådd helt til uke 7 enda en gang og plutselig ser det ut som jeg er 3-4 mnd på vei...:/
Andre med meg? Sliter faktisk med å prøve å holde magen inne! Virker som om magemusklene har gitt opp og noen har blåst meg opp med gass :p

Andre som kjenner på det samme?
Vis vedlegget 441901
Haha, min mage FØR graviditeten var større enn din er :D
Det er som regel luft nå i begynnelsen, merker det samme selv så skjønner hva du mener - selv om jeg ikke ser særlig forskjell på bildene dine :)
 
Er også utrolig oppblåst!! Har tatt frem gravidbuksene fra forrige graviditet, men er slitsomt å prøve å skjule magen :dead:
 
Haha, min mage FØR graviditeten var større enn din er :D
Det er som regel luft nå i begynnelsen, merker det samme selv så skjønner hva du mener - selv om jeg ikke ser særlig forskjell på bildene dine :)
Ja vi er jo forskjellige figurer alle sammen :D men merker det GODT at magen er en god del større! Skulle nesten visst omkrets før sv.skap og målt nå. Er sikker på at det er minst 6-7 cm i forskjell allerede :p samboer ser det også! Flaks at det begynner å bli tid for tykkere/mer klær!
 
Back
Topp