Ohh my..! Mage!

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Altså, jeg er 6.gangs, så jeg VET jo at man ikke får skikkelig mage så tidlig! Jeg er ikke nådd helt til uke 7 enda en gang og plutselig ser det ut som jeg er 3-4 mnd på vei...:/
Andre med meg? Sliter faktisk med å prøve å holde magen inne! Virker som om magemusklene har gitt opp og noen har blåst meg opp med gass :p

Andre som kjenner på det samme?
IMG_4340.jpeg

Altså, jeg er 6.gangs, så jeg VET jo at man ikke får skikkelig mage så tidlig! Jeg er ikke nådd helt til uke 7 enda en gang og plutselig ser det ut som jeg er 3-4 mnd på vei...:/
Andre med meg? Sliter faktisk med å prøve å holde magen inne! Virker som om magemusklene har gitt opp og noen har blåst meg opp med gass :p

Andre som kjenner på det samme?
Vis vedlegget 441901
Haha, min mage FØR graviditeten var større enn din er :D
Det er som regel luft nå i begynnelsen, merker det samme selv så skjønner hva du mener - selv om jeg ikke ser særlig forskjell på bildene dine :)

Er også utrolig oppblåst!! Har tatt frem gravidbuksene fra forrige graviditet, men er slitsomt å prøve å skjule magen :dead:

Haha, min mage FØR graviditeten var større enn din er :D
Det er som regel luft nå i begynnelsen, merker det samme selv så skjønner hva du mener - selv om jeg ikke ser særlig forskjell på bildene dine :)
Ja vi er jo forskjellige figurer alle sammen :D men merker det GODT at magen er en god del større! Skulle nesten visst omkrets før sv.skap og målt nå. Er sikker på at det er minst 6-7 cm i forskjell allerede :p samboer ser det også! Flaks at det begynner å bli tid for tykkere/mer klær!

Tredje barn her. Og jeg er relativt stor fra før, men jeg og merker magen er helt annerledes-stor enn vanligvis :laughing002 :laughing002 jeg kommer jo ikke til å klare å holde dette hemmelig lenge...

Jeg har også "oppblåst"mage laughing1

Vedlegg

• InCollage_20240817_230746072.jpg
    InCollage_20240817_230746072.jpg
    3,6 MB · Visninger: 101
Jeg er også veldig oppblåst.
Fikk ganske tidlig mage sist, tror ikke det er uvanlig når man har født mange ganger før. Det var som om jeg fikk luft i magen også gikk det bare aldri over før han ble født. Brukte gravidklær fra uke 8/9 og folk spurte om jeg var sikker på at det ikke var tvillinger.

Nå venter vi nummer 6, så er spent på hvordan det blir denne gangen. Foreløpig er magen mindre enn den var sist.

Jeg er også veldig oppblåst.
Fikk ganske tidlig mage sist, tror ikke det er uvanlig når man har født mange ganger før. Det var som om jeg fikk luft i magen også gikk det bare aldri over før han ble født. Brukte gravidklær fra uke 8/9 og folk spurte om jeg var sikker på at det ikke var tvillinger.

Nå venter vi nummer 6, så er spent på hvordan det blir denne gangen. Foreløpig er magen mindre enn den var sist.
Litt "godt" å høre det ikke bare er her! Føler meg bare skikkelig "ekkel" mot kvelden! Bedre om morgenen enn om kvelden :)

Så jadda.. kan ikke skjule den her noe særlig , nå har jeg gått opp enda en ekstra str på ikea, bare for å skjule. Likevel strutter magen :laughing002 :laughing002 :laughing002

Vedlegg

• PXL_20240818_063428253.MP.jpg
    PXL_20240818_063428253.MP.jpg
    5,8 MB · Visninger: 123
Så jadda.. kan ikke skjule den her noe særlig , nå har jeg gått opp enda en ekstra str på ikea, bare for å skjule. Likevel strutter magen :laughing002 :laughing002 :laughing002
Du er ikke alene om at det allerede er vanskelig å skjule magen! Jeg sliter også, må nok snart gå til innkjøp av skjorter i større størrelser :laughing002

Wow, så morsomt å se at det vises allerede hos noen.
Jeg er overvektig fra før, så her pleier det ikkje vise før jeg er 4-5 mnd på vei. :laughing002

Back
Topp