O'herlige permisjonsliv...

Slumpesara

Forelsket i forumet
ENDELIG har jeg "fri" igjen!!! Etter seks laaaange uker med jobbing, er jeg nå tilbake i denne herrrlige sabbatstilstanden igjen!! Først 1 uke avspasering, 3 uker ferie og 3 deilige permisjonsmåneder til med lille søte snuppa mi!!!

Hadde siste dagen på jobb i dag, og var litt rart at jeg ikke skal tilbake før til høsten igjen. Da skal snuppsi i barnehagen, mam og pap på jobb...og tidsklemma inntrer for fullt! Gruer meg litt til den altså....

Syns denne perioden med jobbing har gått utrolig fort, samtidig har det vært litt tøft, da lillemor fortsatt er våken et par ganger om natten for pupp og har begynt å stå opp veeeldig tidlig (ca kl 5...!) om morgenen. Men det har da gått på et vis (mye kaffe...), og det beste av alt er å komme hjem etter en lang og slitsom dag til verdens STØRSTE smil og en liten snuppe som har savnet mammaen sin emoticon   Ser også at samboeren min har hatt veldig godt av å ha eneansvaret for lillemor, han har MYE mer peiling enn meg ang hva som skjer med henne om dagen! Selvtilliten har vokst, han er mye tryggere rundt henne, og lille digger pappan sin mer og mer for hver dag! De har fått skikkelig connection, og tøyser og tuller masse emoticon

Flere som er tilbake i jobb?

Såååå deilig for deg åtenke på at du har mange dager med mini nå :) Jeg jobber 5 uker i mars og jeg synes det var godt å kunne bruke hodet litt igjen. 

Er det ikke flott å se at samboeren nyter permisjonen og får en spesielt bånd med den lille? Trur de synes det er veldig greit å få styre litt selv uten at vi mammer er der. 

Heldig du er emoticon
Her er permisjonen helt ferdig, hulk.

Å så deilig med fri fra jobb igjen! Nå må du bare kose livet av deg me lille! Har ikke vært i jobb enda jeg...gruer meg til å være borte fra lillemor hver dag,skjønner ikke hvordan det skal være MULIG!!;)

Så kjekt at det gikk bra med jobbukene da!
Og så herlig at du fortsatt har ei god stund igjen enda av permisjonslivet =)
Får bare passe på å nyte det så godt du kan,
noe jeg ikke akkurat regner med blir noe problem ;)

Back
Topp