O'HELLIGE lørdag 16 april 11

Looney

Forumet er livet
VIP
i den lille snuppa som snakker med apen på babygymmen

Våknet 06.50 av at søta lå i sengen sin og sang søtt[:)] Gikk inn til henne og fikk verdens største smil. Jeg var solgt og vi sto opp. Så koser vi oss oppe mens samboeren sover. Nicholas er hos pappaen sin nemlig.

Dagens planer gjør at jeg ikke rekker trening[>:] Vi skal nemlig skifte dekk på ene bilen og deretter besøke ene venneparet vi drar på påskeferie med denne uken. Men det blir BodyPump søndag morgen.

Det er strålende soooool ute allerede[:)][:)][:)]

Koselig med en liten snuppe som smiler så godt i senga si om morran da Looney! Jeg våkna av vond rygg jeg...

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire. Tobias var så glad da han kom tuslende på badet, han var så takknemlig for at "mamma årna blåsenga mi!", så han var visst veldig glad for storguttsenga si i dag. Rare tullegutten min.
Jeg stikker på Step&Pump kl 10, og kl 12 skal jeg på jobb. Må visst sykle imellom, det kan bli kjempetravelt, men må bare gå. Regner ute også, juba juba...
I kveld skal jeg bare være sofaslakt, i dag er så klart en vond dag for ryggen... Er virkelig annenhver dag det der altså! [&:] Flott at jeg skal jobbe 6 timer på hardt murgulv og det garantert er travelt da [&:]

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!

Eller god og god...jeg har kranglet med lillemor om å rydde rommet hele morgenen. Hun skal få besøk av en venninne, og hadde det ikke vært for at hun venninnen blir lei seg hadde jeg avlyst for lenge siden. Årh, at det går an å rote så sinnsykt mye som hun gjør!

Gikk ut for å lufte hodet nettopp, og spurte mannen om en ting, men han gadd ikke svare engang så da gikk jeg inn igjen. God stemning i heimen med andre ord. Jaja, så kan det bare gå en vei: Oppover...

Back
Topp