plotti Glad i forumet 8 Mai 2010 #1 e du litt i d overlegna jørna idag?[8D][8D] traff deg på OBS bygg idag, du mannen å søde imre;) du såg på meg når du jekk forbi åsså smilte eg å sa hei men du jekk rett forbi[8D][8D] va du litt annige på å shoppa eller?;)
e du litt i d overlegna jørna idag?[8D][8D] traff deg på OBS bygg idag, du mannen å søde imre;) du såg på meg når du jekk forbi åsså smilte eg å sa hei men du jekk rett forbi[8D][8D] va du litt annige på å shoppa eller?;)
V Vesla85 Gift med forumet 8 Mai 2010 #2 Hihihi [:)] Spørs om Ohbaby var i sin egen lille shoppeverden? [:D]
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 8 Mai 2010 #3 haha! eg såg deg ikke nei! sorry for det! :):):) var litt stressa,hater sånne butikker,og mannen blir jo ALLDRI ferdig!
haha! eg såg deg ikke nei! sorry for det! :):):) var litt stressa,hater sånne butikker,og mannen blir jo ALLDRI ferdig!
plotti Glad i forumet 8 Mai 2010 #4 ORIGINAL: ohBaby! haha! eg såg deg ikke nei! sorry for det! :):):) var litt stressa,hater sånne butikker,og mannen blir jo ALLDRI ferdig! hehehe[8D] kjenne t d. sambo elske jo sånne butikker han og:P
ORIGINAL: ohBaby! haha! eg såg deg ikke nei! sorry for det! :):):) var litt stressa,hater sånne butikker,og mannen blir jo ALLDRI ferdig! hehehe[8D] kjenne t d. sambo elske jo sånne butikker han og:P