Oh, yes!! *vekt*

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Jeg har til nå utsatt og utsatt det å prøve de gamle buksene mine...  Har brukt mammabuksene, for jeg syntes de er så gode - hehe:)

Men etter at jeg nærmest mister mammabuksene om dagen, så måtte jeg prøve de gamle buksene og jammen sitter ikke de perfekt :)

Puh!! Det var en lettelse:)
Bare 1 kg igjen til utgangspunktet og det er jeg sittet på rumpa for :P
Men oppstramming må nok til...sånn etterhvert - hehe:)

Hvordan ligger dere an, jenter? Kommet igang med treningen enda?

Ikke kommet i gang med trening, nei... Men har operert foten nettopp, så må vente til den er helt bra igjen før jeg begynner.

Veier 5,5 kg mer nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men var veldig undervektig, så har ikke stresset så veldig med å få kg av. Trenger nye bukser, da, men...

Vil ihvertfall begynne å trene uansett, siden både alder og svangerskap har begynt å sette sine spor....

Gratulerer :) Så morsomt. Haha, kjenner igjen følelsen av å grue seg litt til å prøve de gamle buksene. Bare 1 kg, det er jo ingenting :) Det syns nok ikke en gang.

Har ikke veid meg siden 4 uker etter fødsel, og da hadde jeg 3-4 kg igjen :) Men buksene mine, og alle klærna passer sånn som før, og det har de gjort i snart 2 mnd, så tror jeg er nesten lik :) Bare må stramme litt opp.

Har ikke gjort noe for å gå ned, spiser som jeg vil , og trener ikke.. Men, det å ha en baby er jo trening i seg selv.. Tror jeg har gått flere mil på stuegulvet, også fullammer jeg, det hjelper vell litt :) Og det gjør du også, har jeg lest, så er nok kanskje derfor det går uten trening :)

Trener ikke....... har igrunnen aldri vært noe trene-menneske :P (fy skam)
Noe jeg burde, siden kondisjonen er lik NULL.
Meeen.... har egentlig 5kilo igjen til å være nede i det jeg var før jeg ble gravid.
Noe jeg merker selv på klærne også.. :P
Pappa mener jeg burde beholde det som er, siden han syntes jeg var altfor tynn fra før av..
Men jeg skal nok klare å få av noen kilo før sommern... håper jeg!

God bedring med foten din, Mamacita79!!

PingvinenA: Ja, det er nok fullammingen "sin skyld" at jeg går så pass ned, og ikke minst lillegull som du sier! Og nei, det kiloen syntes nok ikke når jeg har på klær...men uten så syntes behovet for oppstramming for å si det sånn :) Men hvis det er prisen for å bli mamma, så er det fryktelig lite i forhold til hva man får igjen <3

Stva: Uff, alt man burde.... Blææh!! :P

Har begynt å trene yoga hjemme i stuen hver dag. Gir en fantastisk start på dagen. Så går eg jo mengder med trilleturer. Ammer fullt, men har 8 kilo igjen å gå ned :( Går veldig tregt ned i vekt, og det har eg alltid gjort. Har mye oppstramming som må til. Har hengemage uten sidestykke. Føler meg ikke vel hverken med eller uten klær. Derfor har eg bodd i joggebukse og løse gensere siden fødselen.

har vel ca 2,5 kg igjen til utgangspunktet, men er ikke så farlig med et kilo fra eller til., de fleste gamle klær passer, men noen bukser er litt trange over hofter. trener 2-3 ganger i uka, mor og barn trim og yoga fast, også prøver jeg å få til en time til innimellom, pluss trilleturer. er avhengig av å bevege meg!

Jeg har tre kg igjen til utgangspunktet, men jeg hadde mye muskelmasse som er tapt, så fettprosenten er nok høyere når jeg når den vekten, enn hva den i utgangspunktet var.

Jeg er kommet meg til normalen igjen jeg også, men trenger å ta av 5kg til før jeg er fornøyd :-)

Her er det trilleturer nesten hver dag den eneste treningen gitt :-) Gikk opp 21kg og har gått ned igjen 22kg! 13kg var jeg kvitt en uke etter fødsel og resten har rast jevnt av siden...sånn er det når lillemann henger i puppen hele dagen og natta :-)

Jeg prøver å få trent 3-6 dager i uken. Spiser normalt, ingen søtsaker i ukedagene. Men jeg syns det går tregt, har 8 kilo å ta av, buksene mine får jeg så vidt over rompa! Slappe magen må strammes inn. Hehe uff blir bare deppa av å snakke om det! ?? Husker fra sist svangerskap så tok det 1,5 år før jeg følte at kroppen var tilbake til det "normale". Mulig jeg ikke var så flink sist, men denne gangen håper jeg det går fortere. Vil ikke ha hengemage til sommeren og jeg skal til Kreta i mai. Så her haster det!! Hehe.

Jeg prøver å få trent 3-6 dager i uken. Spiser normalt, ingen søtsaker i ukedagene. Men jeg syns det går tregt, har 8 kilo å ta av, buksene mine får jeg så vidt over rompa! Slappe magen må strammes inn. Hehe uff blir bare deppa av å snakke om det! ?? Husker fra sist svangerskap så tok det 1,5 år før jeg følte at kroppen var tilbake til det "normale". Mulig jeg ikke var så flink sist, men denne gangen håper jeg det går fortere. Vil ikke ha hengemage til sommeren og jeg skal til Kreta i mai. Så her haster det!! Hehe.

her har jeg bare gått opp :/
 veide mindre enn utgangspunktet 2-3 uker etter fødselen,men så har vekta gått opp siden. Nå er jeg tilbake til mammabukser! begynner trening snart jeg får litt tid :)

Så deilig for dere som er tilbake! Her mangler jeg 5 kg... Innen sommeren har jeg store planer om at de skal være borte.

Er dessverre ikke superflink til å styre meg matmessig, men vært flinkere i det siste, så har nå tatt av 6 kg på 1,5 måned. Grunnen til at de siste sitter godt er nok fordi jeg lot det gå litt langt under graviditeten rent mat/godterimessig.

Var overvektig før jeg ble gravid, og enda mer nå dessverre... går sakte ned i vekt, og fullamming hjelper ikke på annet enn apetitten her. Bygger ut hus, så har ikke hatt tid til å begynne og trene, men det har blitt mye babybæring da... ;)

Gikk opp 9 og ned 13 :D 

Har gått ett Grete Rohde kurs og gått ned 5.5 kg Men alle gravidkg var borte før jeg begynte på kurs da. 

Back
Topp