Oh, yes, jeg kan sprute!

Sicily

Forumet er livet
Ingen g-punkt stimulans nødvendig heller. Får det ikke til på meg selv, da, funker bare når mannen min bruker fingerne sine på klitten min. Og hvem det enn var som sa det her inne at når man først har gjort det en gang er det kjempelett; ja, det er det. Nå kunne jeg gjort det hver dag hvis jeg ville. Mest gøy for mannen å se på da. Dumt at hele kroppen "slår seg av" etter orgasmen og at det ikke er godt å fortsette etterpå. 

.

ORIGINAL: s90

Hmm, er dette noe man "lærer seg"?...
Isåfall vil jeg vite hvordan [8D]

Ja, man kan lære det.. Har ikke lov å linke her, men er bare å søke på "how to squirt" på diverse tvilsomme sider, så fins det massevis av "instruksjonsvideoer". Du kan også søke i norske sider og forum om hvordan man gjør det. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Ingen g-punkt stimulans nødvendig heller. Får det ikke til på meg selv, da, funker bare når mannen min bruker fingerne sine på klitten min. Og hvem det enn var som sa det her inne at når man først har gjort det en gang er det kjempelett; ja, det er det. Nå kunne jeg gjort det hver dag hvis jeg ville. Mest gøy for mannen å se på da. Dumt at hele kroppen "slår seg av" etter orgasmen og at det ikke er godt å fortsette etterpå. 

Må bare si at det "problemet" har ikke jeg.. [8|] Jeg kan komme opptil flere ganger under en akt jeg..
Men sånn spruting har jeg aldri gjort/klart før....

ORIGINAL: Spadame

Må bare si at det "problemet" har ikke jeg.. [8|] Jeg kan komme opptil flere ganger under en akt jeg..
Men sånn spruting har jeg aldri gjort/klart før....

Er kun ved sprut-orgasme det skjer, da. Ellers kan jeg også komme flere ganger. [;)]

ORIGINAL: Sunshine88

Har sette en sånn squirt video, hvor en mann forklarer og styrer og viser på ei jente..

Vi har prøvd å følge, det han sier... Men ei[:@]

Vel, vi fant vår egen teknikk. Jeg leste noen norske artikler skrevet av kvinner hvordan de gjorde det og hvordan det føltes. Du må bare slippe deg løs. Vanligvis vil du stramme musklene der nede veldig, men hvis du i stedet presser utover, vil du oppleve en helt ny følelse.. Eller ikke presser utover, men ikke stram musklene og gjør det som føles naturlig. Hvis det føles som om du må tisse, ignorer det. Du kommer ikke til å tisse på deg.

Har sette en sånn squirt video, hvor en mann forklarer og styrer og viser på ei jente..

Vel, vi fant vår egen teknikk. Jeg leste noen norske artikler skrevet av kvinner hvordan de gjorde det og hvordan det føltes. Du må bare slippe deg løs. Vanligvis vil du stramme musklene der nede veldig, men hvis du i stedet presser utover, vil du oppleve en helt ny følelse.. Eller ikke presser utover, men ikke stram musklene og gjør det som føles naturlig. Hvis det føles som om du må tisse, ignorer det. Du kommer ikke til å tisse på deg.

Det forklarte jo litt mer.... For min del iallefall[;)]
Tror jeg holder igjen litt enda jeg da.... Pysete[:D]

ej he fått det til et par ganga for leeeeeeeeenge sia.....
men no går det ikkje....[>:]

Hva er det som skal være så bra med den sprutinga? Er orgasmen så mye bedre??
Jeg ville si at det er noe griseri... Bare jeg som er teit? [8|]

For min del med denne sprutinga er at det er å oppdage noe nytt liksom, utforske kroppen sin [;)] Og sambo synes det er såååå turn on å se på, jeg har aldri fått det til når han har sett på, men håper å få det til engang [8D]

ORIGINAL: fnissa

Hvis du ikke har opplevd det; ja, du er teit. [8D] Hadde det bare vært griseri hadde vi jo ikke gidda å styrt med det..

Orgasmen er MYE bedre!! Hva så om d blir litt griseri? Bare å tørke d opp etterpå... [8D] Bedre for både meg og sambo med sprutorgasme... Nesten så d krydrer sexlivet [;)]
Jeg har aldri hatt problemer med å få orgasme. Får alltid mer enn en orgasme under samleie, ofte flere sprutorgasmer også... Skjønner ikke hvordan d ikke er mulig å få d liksom [8|]

ORIGINAL: siljegulli

Det forklarte jo litt mer.... For min del iallefall[;)]
Tror jeg holder igjen litt enda jeg da.... Pysete[:D]

Den følelsen har jeg hatt mange ganger, akkurat som om jeg skulle tisse på meg, og derfor har jeg holdt tilbake. Men fanken, da får jeg bare prøve å slippe meg løs neste gang da! [:D][:D]

[&o]jeg prøver å unngå å sprute jeg. liker det ikke[:(]

Hehe den har jo også sett, hehe.. Fikk det ikke til nei [8D]

Her stappes det håndduker i senga, puta under rompa og en samboer som sliter ut hånda[:D]

DEEEEEEEEEEEEEEEEEEILIG[;)]

Enig, frister ikke å prøve en gang.. Ikke noe som frister for sambo heller, og det skjønner jeg!

Hvis du ikke har opplevd det; ja, du er teit. [8D] Hadde det bare vært griseri hadde vi jo ikke gidda å styrt med det..

ho tenkte vel kanskje meir på at det blir søl. ikkje så bra for ei madrass å bli nedspruta hver kveld [8D]

ORIGINAL: spiris

ho tenkte vel kanskje meir på at det blir søl. ikkje så bra for ei madrass å bli nedspruta hver kveld [8D]

Det var det jeg tenkte på ja.. Jeg skjønner jo at det er verdt det hvis orgasmen er mye bedre, har bare aldri hørt noe snakk om hvorfor det skal være så bra.. [8|] Har egentlig ikke hørt så mange kvinners synspunkt på saken, bare menn som syns det er heftig liksom... Jeg har forresten opplevd det på en måte tror jeg.. Tre ganger tror jeg. Bare med meg selv til stede vel å merke og det var ikke sånn at det sprutet skikkelig, det rant liksom bare. skikkelig surprise og ikke særlig stas når jeg måtte få tørket sofaen i en fart.. hehe.. Syns ikke det var noe spesielt med de orgasmene enn vanlig, derfor jeg lurer.. [;)]

Back
Topp