OH YES 1 MAI, OG DET ER EN LAURDAG

Looney

Forumet er livet
VIP
Skvatt dere??

aaaahhh.... så var det lørdag da, jeg og thomas har vært oppe en time snart. han er vrang, skikkelig vrang når det kommer til klær[:@] så nå sitter han uten genser. han har masse klær, men ingen bra nok visstnok.

i dag tenkte vi oss til sverige, men er de åpent der da mon tro?? vi har leiebil, en nissan qasquai(eller noe sånt) 7 seter som er ganske ny og velutstyrt så da må vi jo bruke den litt[;)] bmw'n er på verksted så helldigvis fikk vi leiebil, blitt mye verre med en mtp jobb og bhg.

det regner i trøndelag. flott, da slipper jeg å gå ut for jeg er trøtt

Troooor det er åpent i Sverige ja MaRtE, uten at jeg skal si det for sikkert!

God morgen! [:)]

I dag våkna begge ungene med dukkene sine i sengene sine. "Beibi" sa Tobias da jeg henta han i morges, der han stod i senga og tviholdt på dukka. Den heter Marvin, har sambo bestemt.
Jeg skal på trening i formiddag, men siden det er 1.mai så begynner timen senere, også er det PulsStep istedet for Step&Pump. Får vel gå bra det, men tror jeg skal dra litt før timen og trene litt selv også. Er støl etter treninga i går da, men men.
Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, men må vel ta helgevasken. Rakk den ikke i går, og i morgen skal vi til Trondheim! [:)] Regner jo gamle kjærringer ute, så gidder ikke henge ute uansett! [;)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her rister det i hele huset[&:] Mannen styrer ute med gravemaskinen. Lurte på om det var greit 1.mai, men fant visst ut at det var det[:D]

Nå venter vi på litt varmere vær så skal vi ut og grille er planen, får besøk og.

Støl i rompa etter trening i går jeg[&:]

Et vennepar hadde tenkt seg til Sverige i dag men de fant ut at det var stengt der og, sa de iallefall[:)]

N våknet halv åtte men så film og koste seg alene mens vi sløvet lenge i sengen. Deilig morgen altså. Nå kjeder han seg utrolig mye, og det regner helt sykt ute så vi gider ikke gå ut. Dessuten skal han reise til farmor og farfar i tretiden. N skal sove der til i morgen for da skal han i sin første bursdag alene hos en kamerat som bor like vef farmoren og farfaren. Og det gleder han seg masse til ja[:)]

Jeg og samboeren har ingen planer i dag. Vi har lyst til å gå på kino men det gikk ingen spennende filmer. Stort sett bare romantiske drama komdier ol og DET betaler jeg ikke penger for å se på altså. Kanskje vi leier oss en film eller noe sånt.

Også bør jeg lese til eksamen da!!

Her sitter vi... ene tøtto skal i bursdagsbesøk, og jeg lurer på om jeg og mini skal ut og sykle... sooooool her jo!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Ellers er det jo eksamen ved enhver anledning!!![&:][&:][&:][&:]

ORIGINAL: Delia

Her sitter vi... ene tøtto skal i bursdagsbesøk, og jeg lurer på om jeg og mini skal ut og sykle... sooooool her jo!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Ellers er det jo eksamen ved enhver anledning!!![&:][&:][&:][&:]

Eksamen er noe dritt...har hele tiden tenkt at det er såååå lenge til, og vips så er det kun en måned igjen. Men jeg har kun en eksamen jeg da men der skal jeg kunne ALT[X(]

Trent en herlig time! [:D] fikk blodsmak i kjeften på slutten, da vet man at man har trent bra! [;)] Nå sover lillemann, og Ida leker med Barbie. De har visst krangla endel mens jeg var borte, men det skjønte jeg jo... de krangler jo om alt for tiden! [8|] Men Tobias hadde vært søt og snill pappa mot dukka si også, gitt den mat og spurt om det var godt, hehe.
Nei, får vel sette igang med vasken. Selv om det er det kjedeligste jeg gjør.

N sa til meg  i morges at: mamma du har store pupper, tjukk mage og en enorm rompe[:D][:D] Herlig uttalelse fra han i morges altså.

Selv vil jeg si at magen er flat og rompa liten men det er dessverre puppene også[&:]

N er hos farmor og farfar, jeg og gubben har spist bestillingspizza til sen lunsj, og leid oss film. Skal se"Tomme tønner" i kveld vi. Nå titter vi på hus men finner ingen som frister. Eller skal på en visning i morgen da, men er litt i tvil....

Det er skuddpremie på mannfolk som bare sitter på ræva med en laptop i fanget og headset på, og som ser episode på episode på episode av en serie, er det ikke? [:@] Det passer PMS-Skrållan særdeles dårlig i allefall!!!!
Har fått vaska kåken, mekla litt mellom ungene og gitt dem lørdagsgodt. Nå skal de straks bade, og så skal jeg sende sambo på sykkeltur etter de legger seg, for jeg vil være alene med sinnet mitt!! Så det så!

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Delia

Eksamen er noe dritt...har hele tiden tenkt at det er såååå lenge til, og vips så er det kun en måned igjen. Men jeg har kun en eksamen jeg da men der skal jeg kunne ALT[X(]

Ja usj kan tenke med du har litt å kunne til siste eksamen[&:] Her har jeg tre, og to eksamensinnleveringer[&:] Holder det for meg altså... skjønner ikke helt greiene hvordan man skal lese til 3 eksamener samtidig jeg?!?!?![8|][8|] Jeje.. om en mnd er jeg ferdig med alle tre enten jeg er forberedt eller ei[8D]

Skrållan: Alenetid er gull verdt innimellom!!![;)]

For en herlig dag! Har tilbragt den med våre venner/naboer hele dagen. Mennene har jobbet i hver sin hage, og innimellom har vi grillet og bare kost oss. Kald vind ute, men gikk greit å sitte ute likevel så lenge det var sol.

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Skrållan

Det er skuddpremie på mannfolk som bare sitter på ræva med en laptop i fanget og headset på, og som ser episode på episode på episode av en serie, er det ikke? [:@] Det passer PMS-Skrållan særdeles dårlig i allefall!!!! Har fått vaska kåken, mekla litt mellom ungene og gitt dem lørdagsgodt. Nå skal de straks bade, og så skal jeg sende sambo på sykkeltur etter de legger seg, for jeg vil være alene med sinnet mitt!! Så det så!

Jeg skyter han! [:D] Hadde sambo sittet og knotet på pc-en mens jeg fløy rundt med 3 unger hadde jeg skutt han, partert han, og gravd han ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig stille her i hus, lillemor er syk i strekk på uke nr 8, herlig, så rutiner på hun tror jeg at jeg utsetter, nå er jeg lei av skuffelser og håp om rolige kvelder, så nå får ting bare bli som det blir! [:)]

Jeg skal ned og forstette med rokokko stolen min, den er ferdig malt og nå skal jeg gi den ett nytt trekk, den blir så fin, håper jeg [:)]

Samboeren er tøff som våger bo og få barn med deg[:D][:D] Noe dritt å gjøre noe feil og risikere å bli gravd ned i hagen men det værste er at jeg må si meg enig med deg også vet du[:D]

Back
Topp