Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Her sitter vi... ene tøtto skal i bursdagsbesøk, og jeg lurer på om jeg og mini skal ut og sykle... sooooool her jo!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Ellers er det jo eksamen ved enhver anledning!!![&:][&:][&:][&:]
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: Delia
Her sitter vi... ene tøtto skal i bursdagsbesøk, og jeg lurer på om jeg og mini skal ut og sykle... sooooool her jo!!!![:D][:D][:D][:D][:D] Ellers er det jo eksamen ved enhver anledning!!![&:][&:][&:][&:]
Eksamen er noe dritt...har hele tiden tenkt at det er såååå lenge til, og vips så er det kun en måned igjen. Men jeg har kun en eksamen jeg da men der skal jeg kunne ALT[X(]
ORIGINAL: Shopoholic
ORIGINAL: Skrållan
Det er skuddpremie på mannfolk som bare sitter på ræva med en laptop i fanget og headset på, og som ser episode på episode på episode av en serie, er det ikke? [:@] Det passer PMS-Skrållan særdeles dårlig i allefall!!!! Har fått vaska kåken, mekla litt mellom ungene og gitt dem lørdagsgodt. Nå skal de straks bade, og så skal jeg sende sambo på sykkeltur etter de legger seg, for jeg vil være alene med sinnet mitt!! Så det så!
Jeg skyter han! [:D] Hadde sambo sittet og knotet på pc-en mens jeg fløy rundt med 3 unger hadde jeg skutt han, partert han, og gravd han ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Endelig stille her i hus, lillemor er syk i strekk på uke nr 8, herlig, så rutiner på hun tror jeg at jeg utsetter, nå er jeg lei av skuffelser og håp om rolige kvelder, så nå får ting bare bli som det blir! [:)]
Jeg skal ned og forstette med rokokko stolen min, den er ferdig malt og nå skal jeg gi den ett nytt trekk, den blir så fin, håper jeg [:)]