Oh store Blaze Bandidas

Snupså

Glad i forumet
Oh store Blaze- leder,

Som du ser så har jeg tyva signaturen deres og vil med dette legge inn en søknad for å bli tatt med i den supre gjengen deres[:)]

Kjære kjære Blaze Bandidas,

Jeg ber på mine knær om å bli tatt med som fullverdig medlem i denne mektige gjengen. Jeg har forstått det slik at da vil jeg være under deres vinger på BV- og livet mitt vil bli revolusjonert[:)]
Jeg ser dere har stor påvirkningskraft her inne- og dere er jo bare heltene mine[8D]
Vakre, pene, intelligente

Men mest av alt så er det jo dere som styrer her inne- og da tenkte jeg: vil jeg stå uttafor? NEI- det vil jeg ikke- jeg er jo oh så intelligent og oh så vakker og oh så patetisk som skriver denne søknaden[8D]

Meneh: kan ikke dere være så elskverdige å ta meg med?? Pleeeeeaaaaaaaase *blafre med øyevipper*
Jeg har også lyst å være med på moroa- og jeg er jo nesten med?? Jeg har jo stjålet signaturen[:)] 
Og jeg kan godt være løpegutt jeg altså- jeg kan finne kaffe azzzz å sååååå kan jeg øhhh jeg kan digge HIM hvis det er et krav?
Jeg kan til og med like roastbeef!!!!!! SÅ langt er jeg villig til å strekke meg azzzza...

Med allerbødigst ydmyk hilsen Snupså

PS: la den ut her siden dere har sperra meg på alt som heter PM/ MSN osv osv..
Skulle jeg tatt det som et hint??
DERE vet ikke hva dere går glipp av azzzz[8D]

øhhhh - jeg har første rett *nemmlig*[>:]

ORIGINAL: talata

Du er her jo allerede snuppa,[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

[:D]
[:D][:D]

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

DIN søknad er ferdig vurdert 

Hvis det er meg du sikter til:

Hvis du mente avslag: du vet ikke hva du snakker om.... *fornærmet*
Hvis du mente JAAAA: Klokt valg frøken[:)]

Det eneste vi krever av deg er at du får deg en ny data fortere enn faen..

[8D]

Snupså...digge HIM er ikke et krav,men disser du blir du sparka ut ,naken..

ORIGINAL: BlodigVampyrRæke

ja, du er sinnsykt patisk som skriver dette, enda mere patetisk enn du var da du stjal signaturen vår...

vi vet vi er de beste på bv, så jeg skjønner godt du vil være med oss å leke, men det kan du bare glemme lille venn, du er ikke stor nok for oss ennå...

Øhhhh- PMS eller?

Duuuuuu tror du er...
E`kke du som er leder eller bestemmer!!

Tror jeg da.... kremt....

Dessuten så er jeg mye større enn hva du tror- FOR TENK...

Det eneste vi krever av deg er at du får deg en ny data fortere enn faen..

[8D]

Lettere sagt enn gjort [X(]

ORIGINAL: Roastbeef leppa

Vi skal ta det opp internt!

Vi vil behandle din søknad så fort som mulig, men det kan ta opptil 2 timer.

Hei sann du vakre, skjønne oh mektige,

*blafre blafre- fremdeles med lange øyevipper*

JAAAAAAA- har du vurdert søknaden???[:)][:)][:)]
Logre logre

Øhhh bestemt dere hvem som er leder eller??

Eller splittes dere nå[8D][;)]

ORIGINAL: Bymusa

Hva er blaze bandidas?

Det er de som tror de eier BV- men egentlig så gjør de ikke det.
Egentlig er de bare barnslige[8D] Og jeg vil ikke være med de i det hele tatt (og nei det har ingenting med at jeg har fått 50 avslag å gjøre)

eeeh! hva er det her lissom!? en eller annen gjeng det lissom skal være om å gjøre å være med i?[:-]

ORIGINAL: Snupså

ORIGINAL: Bymusa

Hva er blaze bandidas?

Det er de som tror de eier BV- men egentlig så gjør de ikke det.
Egentlig er de bare barnslige[8D] Og jeg vil ikke være med de i det hele tatt (og nei det har ingenting med at jeg har fått 50 avslag å gjøre)

Og der var du ute igjen!

Jeg bare kødda altså- tar du ikke en spøk altså??

Sorry[:)]

Og til Bymusa: de ER selvsagt kule!!! (hadde bare ikke lest at jeg fikk bli med[:)])

ORIGINAL: Sha

eeeh! hva er det her lissom!? en eller annen gjeng det lissom skal være om å gjøre å være med i?[:-]

en tidligere BV gjengen tror jeg[:)] De som styrer her inne?
Og så har de gjort sånn at jeg ikke kan sende mer pm til de- og så har jeg lyst til det og så går det ikke ser du...

Kan jeg være han som man aldri ser ansiktet på, bare hører stemmen til gjennom sånn "calling" ? Ala Charlie i "Charlies Angels" bortsett fra at det kommer ronkelyder hele tiden når jeg snakker i callingen *klask klask klask fap fap fap*

ORIGINAL: Kal-El

Kan jeg være han som man aldri ser ansiktet på, bare hører stemmen til gjennom sånn "calling" ? Ala Charlie i "Charlies Angels" bortsett fra at det kommer ronkelyder hele tiden når jeg snakker i callingen *klask klask klask fap fap fap*

Nei...du kan være min gigolo..

NEI!

For sent...

*fap fap fap*

NEI!

For sent...

*fap fap fap*

Pøh... Du er ikke på min msn!

*høytalerknitring sier*hall? knitre*o? hø*knitre*meg?*

...

*fap fap fap*

Back
Topp