oh shit...

litlå

Gift med forumet
veide guttongen idag... dvs først gikk jeg på vekta, og etterpå med han på armen... differansen ble hele 7,3 kg... gulp.... og så har han ikke fyllt 3 måneder enda... [&:] solid klomp!!! [:)]

helst i bredden... [:D] 

Godt det er flere som melder seg inn i 7kg klubben[:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Etter at vi har vært på 3 mnd kontroll 20/4 så er jeg ganske så sikker på at sunniva også blir med i den "klubben" gitt [8D]  Ho er skikkelig god og rund![:)] Herlig bolle he he! Men syns jo det er godt når de har litt å gå på dersom de skulle bli sjuke. Går det jo av seg når de begynner å krype/gå

Var på 3 mnd. kontroll i går... William veide da 7380 kg og var 61,5 cm lang, så vi er godt med i denne klubben vi også[;)] he..he...[:D]

ORIGINAL: #minime#

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Etter at vi har vært på 3 mnd kontroll 20/4 så er jeg ganske så sikker på at sunniva også blir med i den "klubben" gitt [8D]  Ho er skikkelig god og rund![:)] Herlig bolle he he! Men syns jo det er godt når de har litt å gå på dersom de skulle bli sjuke. Går det jo av seg når de begynner å krype/gå

det er så rart med sebba for han finnes ikke tjukk. heller litt slank. skulle hatt litt mer synes jg. han var jo akkurat på streken i forhold til lengden.... men de er skikkelig gode når d er litt å ta i[:D]

Back
Topp